باقری: آماده‌ترین سنگربان را درون دروازه‌ قرار خواهیم داد

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دروازه‌بانی که از لحاظ شرایط روحی در وضعیت مناسب‌ترین باشد درون دروازه‌ تیم پرسپولیس قرار می‌گیرد.

نادر باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هر دو دروازه بان تیم پرسپولیس با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌اند از لحاظ شرایط روحی و روانی در وضعیت مناسبی قرار دارند و انتخاب دروازه‌بانها برای قرار گرفتن در بازیهای به صورت چرخشی نیست.

وی در ادامه بیان کرد: قرار گرفتن دروازه‌بانها در درون دروازه‌ تیم پرسپولیس فقط بر این احساس است که کدام یک در شرایط روحی بهتر قرار دارند و گرنه انتخاب آنها در بازیهای چرخشی نمی‌باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: دروازه‌بانی که در هر بازی در درون تیم پرسپولیس قرار می‌گیرند اول شرایط روحی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر وضعیت مناسبی داشت انتخاب می‌شود و در آخرین این دروازه‌بان با تایید حمید درخشان دروازه‌بانی تیم پرسپولیس را بر عهده می‌گیرد.

باقری همچنین درباره ناراحتی نیلسون از قرار گرفتن در درون دروازه خاطر نشان کرد: در بازی مقابل تیم راه آهن سوشا مکانی در درون دروازه قرار گرفته بود که انتخاب این بازیکن با تاییدیه حمید درخشان صورت گرفته بود و ناراحتی نیلسون از قرار نگرفتن در درون دروازه‌ را تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار