پرونده اجارات منقضی شده موقوفات تا پایان سال تعیین تکلیف می شود

معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف گفت: تا پایان سال جاری کلیه پرونده اجارات منقضی شده موقوفات تعیین تکلیف شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، عباسعلی جعفری، معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه به اولویت‌های ویژه این سازمان در زمینه احیای موقوفات اشاره و تصریح کرد: ورود اطلاعات رقبات در سامانه، سامانه‌ای شدن گردش کار اجارات، رسیدگی به اسناد اجارات منقضی شده، ایجاد هماهنگی بیشتر فی مابین مسئولین، ایجاد مدیریت سیستمی در کلیه ادارات اوقاف استانها و ادارات تابعه و ابلاغ برنامه‌های مصوب سال به شهرستان ها از جمله اولویت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.

معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: باید جلسات، خروجی متناسب با اهداف سازمان را داشته باشد و موجبات هماهنگی بیشتر مسئولین با یکدیگر شود.

وی در ادامه دغدغه نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه را رسیدگی به اسناد اجاره موقوفات منقضی شده اعلام کرد و افزود: حتی یک مورد پرونده اجاره منقضی شده تا پایان سال نباید در کشور باقی بماند و باید مسئولین در این مورد توجه ویژه ای به خرج دهند.



انتهای پیام /
برچسب ها: موقوفات ، اجارات ، بقاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار