راه اندازی نخستین شهروند محله در جنوب شهر تهران

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند از راه اندازی نخستین شهروند محله در هفته اول مهرماه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، قدرت الله گودرزی با بیان اینکه برای راه اندازی نخستین شهروند محله در پایتخت مکانی را در جنوب شهر در نظر گرفته ایم، گفت: در میدان میوه و تره بار طیب واقع در میدان خراسان و خیابان خاوران مکانی به همین منظور جانمایی شده است.
وی با اشاره به اینکه این شهروند محله به صورت مشترک با میدان میوه و تره بار به فعالیت می پردازد، خاطرنشان کرد: شهروند محله مذکور در این فضا مستقر شده است و بدین طریق نخستین فروشگاه شهروند محله را در شهر تهران راه اندازی خواهیم کرد.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند همچنین اظهار کرد: در جانمایی این مکان 350 متر در اختیار شهروند محله قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال جاری احداث تعدادی فروشگاه شهروند و شهروند محله در دستور کار قرار گرفته است، یادآور شد: با راه اندازی این فروشگاه ها در محلات خدمات رسانی به شهروندان با سهولت بیشتری انجام خواهد گرفت.

گودرزی درباره مطالعات برای ایجاد شهروند محله گفت: در سال جاری بعد از ایجاد فروشگاه های شهروندی که در برنامه هستند، اولویت ما ایجاد فروشگاه های شهروند محله است. بدین طریق طبق برنامه ریزی ها این فروشگاه ها همانند سوپرمارکت عمل خواهند کرد.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند خاطرنشان کرد: برای ایجاد فروشگاه های شهروند محله، فروشگاه های محلات و مناطق را نیز به روز خواهیم کرد.


انتهای پیام /
برچسب ها: شهروند ، فروشگاه ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار