بیانیه ارتش به مناسبت فرا رسیدن 31 شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس

ارتش آمادگی دارد هر تهدیدی را در نطفه خفه کند

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن 31 شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس و نکوداشت یاد و خاطره ایثارگری‌ها و رشادت‌های دلیرمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن 31 شهریور ، آغاز هفته دفاع مقدس و نکوداشت یاد و خاطره ایثارگری‌ها و رشادت‌های دلیرمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که با نثار جان خویش؛ عزت، اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند، گرامی داشت.  
 
در این بیانیه آمده است:
 
گرامی باد سی و چهارمین سالروز دفاع مقتدرانه و مملو از ایثار و جوانمردی ملتی بزرگ که یکی از تابناک‌ترین مقاطع تاریخی در دوران حیات پر فروغ کشور اسلامی­مان را رقم زده و تابوی شکست‌ناپذیری استعمارگران تاریخ که دست استعمارگریشان از آستین رژیم بعث عراق بیرون آمده بود را شکستند.
 
دفاع مقدس هشت ساله ملت غیور ایران اسلامی در برابر کفر و الحاد جهانی، درسی بزرگ از ایثار، آزادی و شهامت و شهادت در پناه اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت فقیه را به تمام مستضعفان و مظلومان جهان ارائه داد و گنجینه‌ای ارزشمند از تفوق و برتری اراده راستین بر نادرستی و ناپاکی را برای تمامی جهانیان به نمایش گذاشت.
 
ارتش جمهوری اسلامی ایران، هفته دفاع مقدس را به عموم ملت غیور ایران اسلامی، امام خامنه‌ای و تمامی آزادی‌خواهان جهان تبریک گفته و اعلام می‌دارد در کنار سایر نیروهای مسلح و در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم، امام زمان روحی فداه، آمادگی کامل دارد همانند سال‌های پر افتخار دفاع مقدس و با قدرت و قوتی بیش از آن دوران، تحت رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)؛ از نظام، کیان و آب و خاک ایران اسلامی دفاع کرده و تمامی تهدیدات علیه کشور را در نطفه خفه نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار