هفته دفاع مقدس روی موج تندرستی/ 735 دقیقه برنامه سازی در رادیو سلامت

مدیر شبکه رادیویی سلامت از پخش ویژه برنامه های دفاع مقدس در برنامه های «سپیدجامگان آسمانی»،«به سوی پیروزی» و «یاد یاران» از صدای دانش، نشاط و آرامش خبر داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل  از روابط عمومی رادیو سلامت، دکتر علیرضا بهفر، مدیر رادیو سلامت با اشاره به برنامه های این شبکه رادیویی در هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس رادیو سلامت از روز دوشنبه 31 شهریورماه برنامه های مختلفی را در گروه های رادیویی سلامت روان و خانواده، سلامت جسم و پیشگیری، سلامت معنوی و سبک زندگی سالم، سلامت و تفریحات، و سلامت اجتماعی به روی آنتن می برد.

وی ادامه داد: به منظور بیان خاطرات رزمندگان جامعه پزشکی، رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، بیان خاطرات از زبان خانواده شهدای جامعه پزشکی، پاسداشت ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام، برنامه های «یاد یاران» به تهیه کنندگی حسین فنایی، «حس خوب زندگی» به تهیه کنندگی موسی نظری، «سپیدجامگان آسمانی» به تهیه کنندگی فریدون ارکانی، «نقطه سر خط» به تهیه کنندگی محسن کریمی و «پشت پلک صبح» از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم این شبکه پخش می شود.

دبیر شورای سیاستگذاری سلامت معاونت صدای رسانه ملی در ادامه بیان کرد: برنامه «به سوی پیروزی» در قالب مسابقه با حضور سه شرکت کننده روز جمعه چهارم مهر ماه از ساعت 19:30 به منظور عملیات های مختلف در هشت سال جنگ و معرفی قهرمانان ملی دوران دفاع مقدس از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت تقدیم شنوندگان می شود.

همچنین برنامه «خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی سیما غفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی روزهای پنجم و ششم مهر ماه از ساعت 17 با شخصیت های برجسته حوزه روانپزشکی، روان شناسی و ... به گفتگو و نقل خاطره از زبان آن ها می پردازد.

وی با بیان این که آسیب های ریوی و پوستی جانبازان در برنامه «فراسو» کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری بررسی می شود، تصریح کرد:گروه سلامت اجتماعی این شبکه نیز در برنامه های «افق روشن»، «کوچه سلامت پلاک 102» و «مردم و سلامت» به بررسی اقتدار ملی و دفاع همه جانبه، بررسی تأثیر هشت سال دفاع مقدس بر سلامت جامعه و فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی، بررسی نیازهای سلامت یادگاران دفاع مقدس و معرفی خدمات سلامت می پردازد.

مدیر شبکه رادیویی سلامت در پایان اظهارکرد: برنامه های «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی بررسی نقش جوانان در حفظ ارزش های دفاع مقدس و نقش جوانان در تولید علم و فن آوری، و «عصرتون سلامت» به تهیه کنندگی فریدون ارکانی و گویندگی فیروزه آدابی با موضوع شهیدان ایثارگران و زنان اسوه های مقاومت و تجلیل از جانبازان و ایثارگران پزشکی، کاری از گروه سلامت و تفریحات این شبکه، قرار است در این هفته از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: سلامت ، رادیو ، پوستی ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.