جلالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

ارائه گواهی نامه آموزشی به رانندگان سرویس مدارس منطقه 17

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 17گفت: بدون اخذ گواهی نامه آموزشی، رانندگان سرویس مدارس نمی‌توانند خدماتی را به مدارس ارائه دهند.

خالد جلالی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه17 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌به دنبال تشکیل جلسه مشترک ستاد استقبال از مهر با اداره آموزش و پرورش با اولویت نظارت و ساماندهی سرویس مدارس، طرح ضرورت ارائه گواهی نامه آموزشی به رانندگان سرویس مدارس مطرح و بررسی شد.

جلالی ادامه داد: 130فضای آموزشی به ویژه در مقطع ابتدایی درخواست تأمین سرویس مدرسه از این اداره داشتند که این مسئله در تعامل با سازمان تاکسی رانی پیگیری و انجام شد. که طبق این درخواست رانندگان سرویس مدارس موظف به گذراندن دوره آموزشی نیم روزه‌ای هستند.

جلالی بیان داشت: در این دوره آموزشی رفتارهای ترافیکی و اخلاقی حرفه‌ای به رانندگان این سرویس‌ها آموزش داده می‌شود و هیچ یک از رانندگان سرویس مدارس بدون اخذ این گواهینامه، مجوز ارائه خدمات به مدارس را ندارد.

وی در پایان عنوان کرد: رسیدگی به وضعیت عمرانی و ایمنی مدارس مانند ترمیم آسفالت، خط کشی، نرده گزاری و نصب علائم ترافیکی در محدوده منتهی به مدارس هم از دیگر مواردی است که در دستور کار ستاد بازگشایی مدارس و استقبال از مهر منطقه17 قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار