در آستانه بازیهای آسیایی کاراته اینچئون کره؛

پگاه زنگنه: همه حریفانم در اینچئون را قبلا شکست دادم

عضو تیم ملی کاراته بانوان گفت: طی سه کاراته وان اخیر حریفانم را به زانو در آورده ام، بنابراین در اینچئون از رویارویی با حریفان باکی ندارم.

پگاه زنگنه ملی پوش با سابقه کاراته بانوان ضمن اعلام آمادگی خود برای حضور در رقابتهای آسیایی انچئون کره به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در مسابقات تدارکاتی 3 کاراته وان شرکت کردم و 2 طلا بدست آوردم، متاسفانه در کاراته وان ترکیه چون بدن خسته‌ایی داشتم، با وجود اینکه امتیاز برتری نسبت به حریف داشتم و بازی را جلو بودم در نهایت کار را واگذار کردم.
 
وی ادامه داد: البته این باخت را بد نمی‌دانم زیرا یک تجربه بود برای مسابقات جهانی آلمان، بخصوص اینکه حریفان بیشتر خارج از قاره آسیا بودند، مثل اتریش، مصر، دانمارک و یک نکته مثبت کاراته وان ترکیه این بود و برای مسابقات جهانی تنمان به تن حریفان خورد و حالا  هم با روحیه بهتر به  بازی‌های آسیایی می‌رویم و هم حریفمان خارج از آسیا را که قدرتمند هم هستند تجربه کردیم.
 
وی افزود:‌ در خصوص بازیهای آسیایی حریفان من حریفان خوبی هستند، خوب نه اینکه حریفان ساده‌ای باشند بلکه حریفانی که شایسته نام حریف را دارند و در واقع از پر قدرتمند‌ترین کاراته کار‌‌های حاضر در میدان رقابتها می‌باشند. من د ر وزن ‌‌68-  کیلوگرم حریفانی از چین، ژاپن، قزاقستان، اردن و مالزی دارم، این کشور‌ها، بازیکنان قدرتمندی در این وزن دارند بنابراین در این وزن من هیچ زنگ تفریحی نخواهم داشت.
 
وی خاطر نشان کرد: البته با این حریفان در رقابتها و مسابقات گذشته روبرو شده‌ام، مثلا مالزی، ژاپن، قزاقستان و توانسته‌ام این حریفان را شکست دهم. یکبار مقابل کاراته کار چینی شکست خوردم اما در جریان کاراته وان ژاپن حریف چینی مغلوب حریف ترک شد که خوشبختانه من در فینال حریف ترک را مغلوب کردم و بر سکوی نخست ایستاده ام در حالی که حریف چینی در سکوی سوم ایستاده.
 
زنگنه در خاتمه گفت:‌ با تلاش زیاد و کمک مربیان آنالیز بسیار خوبی از حریفانم انجام داده‌ام و با شناختی که از این حریفان طی مسابقات اخیر بدست آورده ام امیداورم که اگر خدا بخواهد خوشرنگترین مدال این رقابتها را بدست آورم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.