میراسماعیلی: امیدوارم شکست قاسمی نژاد بر روحیه تیم تاثیر نگذارد

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: امیدوارم شکست امیر قاسمی نژاد در بازی های آسیایی روی روحیه سایر ملی پوشان تاثیر منفی نگذارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  آرش میراسماعیلی پس از حذف شدن جودوکار منهای 81 کیلوگرم ایران از بازی های آسیایی اظهار داشت: انتظاری که از قاسمی نژاد داشتیم برآورده نشد. توقع بیشتری از وی داشتیم ولی در مقابل سعید ملایی و احسان بهرامیان با وجود اینکه جوان بودند، با جنگندگی به میدان رفتند و شکست خوردند.
 
وی افزود: امیدوارم شکست قاسمی نژاد در روحیه تیم تاثیر منفی نگذارد زیرا هنوز دو جودوکار ما در رقابت های انفرادی باقی مانده اند و پس از آن هم باید در بخش تیمی شرکت کنیم.
 
مدیر فنی تیم ملی جودو درباره ناکامی جودوکاران ایران در بازی های آسیایی گفت: ملی پوشان از نظر بدنی آماده هستند اما در مسابقات نمی توانند توانایی های خود را نشان دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: قاسمی نژاد سه برنز آسیا دارد و پیش از این با بیشتر حریفان آسیایی خود در این وزن مبارزه کرده است. مقابل حریف ازبکستانی خود نیز چند ماه پیش مسابقه داده بود و با اختلاف بسیار کمی شکست خورد.
 
میراسماعیلی در پاسخ به این سوال که آیا جودو می تواند پیش بینی کسب دو مدال در بازی های آسیایی را محقق کند؟ گفت: با این شرایط کارمان بسیار سخت شد اما امیدوارم در روزهای بعدی بتوانیم جبران کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسیایی ، اینچئون ، حذف ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار