لطیفی: مدافع برزیلی ویروس HIV نداشت/افراد روانی موضوع تبانی ما را مقابل پرسپولیس مطرح کردند!

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص شایعه بیماری HIV مدافع برزیلی راه‌آهن گفت: این موضوع کذب محض است و مدافع برزیلی تیم راه‌آهن هپاتیت C داشته است.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ افزود: من در جریان بیماری HIV مدافع برزیلی تیممان بودم و همچنین استیلی نیز پیگیر وضعیت این بازیکن برای بازی در تیم شده بود ولی بیماری این بازیکن به دلیل داشتن خالکوبی‌های زیاد که در بدنش است هپاتیت C است و داشتن بیماری HIV این بازیکن کذب محض است.

وی در ادامه بیان کرد: مدافع برزیلی ما می‌توانست در بازی مقابل تیم پرسپولیس حاضر شود و مشکلی نداشت اما تصمیم کادر پزشکی باعث شد ما از وجود این بازیکن درمقابل پرسپولیس محروم شویم و این تصمیم دست ما را در پوست گردو گذاشت.

وی درباره اینکه آیا این درست که راه‌آهن اجازه داده پرسپولیس این بازی را ببرد تا از بحران خارج شود عنوان کرد: این موضوع صحت ندارد و افرادی که این شایعات را درست می‌کنند افراد روانی هستند. تیم پرسپولیس با توانایی‌هایش توانست از روی نقطه دفاع گل‌های خود را وارد دروازه تیم راه‌آهن کند چرا که در این نقطه ما عملکرد ضعیفی داشتیم و نتوانستیم این گل‌ها را مهار کنیم.

وی در ادامه افزود: تیم راه‌آهن در بازی مقابل پرسپولیس با تمام قدرت حاضر شد چرا که امتیاز لین بازی برای مهاجم به حساب می‌آمد و برای برد در مقابل این تیم به زمین رفته بودیم ولی شانس با تیم راه‌آهن یار نبود و توپ‌های ما در درون دروازه قرار نگرفت.

وی درباره جذب بازیکن جدید برای تیم راه‌آهن اظهرا کرد: یک مدافع برزیلی برای جذب تیم راه‌آهن در نظر گرفته‌ایم و این بازیکن در یکی از لیگ‌های باشگاه پرتغال است و مدافع برزیلی طی دو، سه روز آینده وارد ایران می‌شود و کار خود را با تیم راه‌آهن شروع خواهد کرد.

لطیفی درباره وضعیت مالکیت تیم راه‌آهن خاطرنشان کرد: در حال حاضر مالک جدیدی برای تیم راه‌آهن پیدا نشده و این احتمال وجود دارد که استیلی مالکیت تیم راه آهن را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: برزیلی ، تبانی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار