عادت عجیب قلعه نویی در فصل جدید

سرمربی استقلال بعد از بازی با فولاد خوزستان و در رختکن، به مهاجم تیمش پیشنهاد جالبی داده است!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی در فصل جدید یک عادت عجیب پیدا کرده است؛ گیر دادن به بزرگترهای تیم!

 

قلعه نویی که در حاشیه بازی با سایپا به شدت از خجالت امیرحسین صادقی درآمده بود، در پایان مسابقه با فولاد هم به آرش برهانی یورش برد تا گلر برزیلی تیم برای دلجویی از آقای گل آبی‌ها پا پیش بگذارد.

 

یکی از عکاس ها که این صحنه را دید سریعا شروع به شکار تصاویر کرد. برهانی در این لحظات پاسخ قلعه نویی را داد و تصاویر این جریان در روزنامه ها منتشر شد.

 

قلعه نویی پس از دیدن این عکس ها، روز گذشته و پیش از تمرین تیمش به بازیکنان گفت: «وقتی سرتان داد می زنم و می بینید دوربین داره شمارو نشون میده، جوابمو ندید!»

 

البته گویا برهانی پس از بازی فولاد، در رختکن هم از توپ و تشرهای قلعه نویی در امان نمانده است. ظاهرا سرمربی تیم به او دو پیشنهاد جالب داده و به وی عنوان کرده است که با این وضعیت یا از فوتبال خداحافظی کند و یا اینکه اگر بلد نیست گل بزند، بگوید تا خودش به جای او بازی کند!

 

همچنین روابط قلعه‌نویی با آندرانیک تیموریان هم چندان روبراه نبوده و مدام وی را تعویض کرده است. حتی گفته می‌شود بعد از بازی فولاد قلعه‌نویی به آندو هم تشر زده است.

برچسب ها: عادت ، قلعه نویی ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار