تکواندو بازی های آسیایی-اینچئون؛

نخستین تجربه المپیک آسیایی برای حجی زواره

ملی پوش وزن پنجم تیم ملی تکواندو نخستین حضورش در بازی های آسیایی را در اینچئون تجربه خواهد کرد و به دنبال جانشینی شایسته برای علیرضا نصرآزادانی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسعود حجی زواره تکواندوکار کرمانشاهی وزن پنجم تیم ملی متولد 1367 است و برای اوبین بار همراه با تیم ملی در بازی های آسیایی شرکت خواهد کرد.

از مهمترین مدال های او در میادین بین المللی این رشته می توان به 2 مدال طلا و یک نقره مسابقات قهرمانی آسیا در سال های 2009، 2010 و 2012، مدال طلای المپیک هنرهای رزمی سال 2010، نقره رقابت های جام جهانی 2012 آروبا، طلای المپیک ارتش ها در سال 2011 و طلای مسابقات ارتش های جهان در سال 2008 اشاره کرد.

این ملی پوش تکواندو با شکست علیرضا نصرآزادانی تکواندوکار قهرمان و با سابقه تیم ملی برای بازی های اینچئون انتخاب شده است.

حجی زواره: شرایط اردو بهتر از جهانی بود

مسعود حجی زواره بازیکن وزن پنجم تیم ملی تکواندو درباره اولین حضورش در بازی های آسیایی می گوید: برای نخستین بار است که در قالب تیم ملی تکواندو قرار است در بازی های آسیایی اینچئون حاضر شوم. آماده ام و برای کسب بهترین نتیجه به کره می روم. باتوجه به زمانی که تا آغاز مسابقات تکواندو اینچئون باقی مانده از لحاظ جسمانی و فنی خود را برای روز مسابقه آماده می کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در مسابقات اینچئون به سطح مورد نظر آمادگی برسیم. قول مدال نمی دهم اما هدفم این است که باتوجه به تلاش و زحماتی که در طول اردوها داشتم با خوشرنگ ترین مدال به تهران بازگردم.

او به حضور روانشناس در اردوی تیم ملی تکواندو اشاره کرد و گفت: روانشناس برای تیم ملی داشتیم و او در مدت زمان اردوها به ما سر می زد و ورزشکاران هم از او کمک می خواستند.

وی درباره شرایط اردوهای تیم ملی تکواندو برای بازی های آسیایی اینچئون تصریح کرد: اردوهای تیم ملی برای این بازی ها کاملا متفاوت با اردوهای مسابقات جهانی برگزار شده و هرگونه امکانات در اختیار تکواندوکاران قرار داده شده است.

این تکواندوکار ملی پوش درباره حریفانش در بازی های آسیایی افزود: تکواندوکاران کره جنوبی، چین و اردن از حریفان اصلی ام محسوب می شوند اما آنها را نمی شناسم. رقابت های سختی را پیش رو داریم چون همه برای مدال به اینچئون می آیند و از این نظر کسب مدال در کره مسابقات را حساس تر هم خواهد کرد.

حجی زواره گفت: امیدوارم در این بازی ها به نتیجه لازم برسم تا زحمات کادرفنی تیم ملی و خانواده ام را به نوعی جبران کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار