پدیده بدمینتون جوانان ایران:

میزبانی خوب اما امکانات سخت افزاری ضعیف بود

پگاه کامرانی قهرمان مسابقات رنکینگ بدمینتون جوانان دختر گفت:مسئولین بر مسابقات و بازیکنان نظارت خوبی داشتند اما محل برگزاری مسابقانت بهتر است دارای امکانات بیشتری باشد.

پگاه کامرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص مسابقات رنکینگ بدمینتون اظهار داشت: نخستین دور مس ابقات بسیار خوب و با سطح بالایی برگزار شد که در این دوره جمعیت بازیکنان بالغ بر 128 نفر بودند  که در شهر قائن با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند و در بین شهرهای شرکت کننده بازیکنان استان کرج و تهر ان رقیب اصلی من در نخستین دوره مسابقات در بخش یک نفره و دو نفره بودند.

پگاه کامرانی در ادامه در خصوص محل برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: مسئولین بر مسابقات و بازیکنان بسیار خوب نظارت داشتند و سالن مجموعه برای برگزاری مسابقات کاملا مناسب بود اما از لحاظ دیگر امکانات مانند خوابگاه به رسیدگی بیش‌تری نیازمند است وی افزود: بهد عقیده من بهتر است شهری میزبان مسابقات شود که دارای امکانات مطلوب‌تری برای برازیکنان به همراه داشته باشد.

وی در خاتمه در خصوص دور دوم مسابقات رنکنیگ بدمینتومن تصریح کرد: دور دوم این مسابقات در آبان ماه جاری در سمنان برگزار می‌شود که در این فاصله در شاهرود در حال تمرین خواهم بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار