"فریدون بیگدلی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حفظ شهرت و در اوج ماندن دشوار است

"فریدون بیگدلی" علت روی آوردن اصناف مختلف را به خوانندگی جذابیت و علاقه به شهرت دانست.

"فریدون بیگدلی" خواننده پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: خاصیت موسیقی پاپ این است که هر خواننده می تواند تا زمانی در اوج بماند. در این حرفه دست بالای دست بسیار است و اینکه بتوان همیشه در اوج ماند سختی و دشواری بسیاری دارد.

وی همچنین عنوان کرد: اگر در حوزه موسیقی هر کس کار مخصوص خود را انجام دهد و تقسیم کار شود نتیجه آن بسیار بهتر و ماندگارتر است، همیشه کار تیمی بهتر جواب می‌دهد ضمن اینکه مسائل مالی در کارهای تکی دخیل است.

این خواننده دلیل روی آوردن بازیگران و ورزشکاران به حیطه خوانندگی را جذابیت و شهرت این رشته دانست و گفت: این اتفاق خوبی نیست و معمولا از آن استقبال نمی‌شود. آنها به این دلیل به این حرفه روی می‌آورند که جذاب است و با این کار فکر می کنند همچنان در اوج می‌مانند.

بیگدلی اظهار داشت: اگر فعالیت صنف موسیقی در جهت احقاق حقوق هنرمندان باشد مفید است. هر صنفی قوانین و قواعد خاص خودش را دارد که اگر صنف موسیقی هم به کارهای هنرمندان سر و سامان دهد و قواعد و اصول خودش را داشته باشد بسیار عالی است.

وی در پایان بیان کرد: زمانی متن ترانه مهم بود ولی امروزه به دلیل کثرت ترانه سرا و ازدیاد ترانه‌های تولیدی شنونده به آهنگ و موسیقی توجه می‌کند.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.