امیر پوردستان در جمع خبرنگاران:

در صورت نزدیک شدن داعش به خاک ایران آن‌ها را در عمق خاک عراق منهدم می‌کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمامی تحرکات داخل عراق را رصد می‌کنیم و این آمادگی را داریم که در صورت نزدیک شدن به خاک ایران آن‌ها را در عمق خاک عراق هدف قرار بدهیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح اظهار داشت: نیروی زمینی بحمدالله آمادگی بسیار خوبی برای دفاع از مرزهای گسترده جمهوری اسلامی ایران دارد و با توجه به حضور داعش در عراق می‌طلبید در مرزهای غربی ما مرز‌هایمان را قدرتمند‌تر کنیم.   
 
وی افزود: ما تمامی تحرکات داخل عراق را رصد می‌کنیم و این آمادگی را داشته‌ایم که در صورت نزدیک شدن به خاک جمهوری اسلامی ایران آن‌ها را در عمق خاک عراق هدف قرار بدهیم، این قابلیتی است که در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و نشان می‌دهد که ما آمادگی لازم را برای مقابله با تمامی تهدید‌ها داریم.   
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ما اکنون هیچ خطری را در رابطه با داعش حس نمی‌کنیم، ضمن اینکه حضور داعش و حرکت‌های پیش آمده در عراق علیه این گروهک تروریستی نشان از قدرت مرجعیت دارد که زمانی که مرجعیت دینی به کار بیاید، می‌تواند تمام تهدیدهای استکبار جهانی که کشورهای مرتجع منطقه از آن حمایت می‌کنند را خنثی و زمین گیر کند و قدرت اسلام را نشان دهد.   
 
امیر پوردستان گفت: به امید خدا و به لطف او در مرزهای غربی مشکلی وجود ندارد و بنده به عنوان یک سرباز به مردم عزیزمان این وعده را می‌دهم که خیالشان از این بابت راحت باشد و هیچ خطری کشور عزیزمان را تهدید نمی‌کند و اگر خدای ناکرده اتفاقی رخ دهد، ما با افتخار و اقتدار از مرزهای این مرز و بوم دفاع می‌کنیم.   
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سؤال باشگاه خبرنگاران در خصوص رزمایش‌ها در برنامه نیروی زمینی، اظهار داشت: دو رزمایش در نیمه دوم سال پیش بینی شده است، یکی در جنوب غرب کشور و دیگری در جنوب شرقی کشور است و با برآوردهایی که داشتیم و با تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح به احتمال زیاد رزمایش جنوب شرق کشور با نام نهروان در اولویت است که ما کاری می‌کنیم در این رزمایش بخشی از توان دفاعی کشور را که متناسب با تهدیدات است را پیاده کنیم.   
 
وی در پایان در رابطه با همکاری ایران با ائتلاف مبارزه با داعش خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با این گروهک تروریستی هیچ مشکلی ندارد، ضمن اینکه برای مقابله با گروهک تروریستی موسوم به داعش تعامل فکری خوبی با دولت عراق و نیروهای نظامی عراق داشته‌ایم و آن‌ها از تجربه‌های بالای نظامی و دفاعی ما استفاده می‌کنند و حضور مردم عراق در کنار ارتش عراق توانسته نیروهای داعش را زمین گیر کند و این ائتلاف که در دنیا برای مقابله با داعش به وجود آمده در اصل به مفهوم کمک به داعش و منافع استکبار جهانی در منطقه است.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۲:۱۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
داعش عددی نیست
Iran (Islamic Republic of)
زاهد عبدی
۰۸:۳۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
زنده و پاینده باشی امیر....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
احسنت امیر
به وجود شما وتمام سربازان وطن افتخار باید کرد...
Germany
محمد
۱۲:۳۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
درود بر نظامیان قدرتمند ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
این داعشی ها کوچکتر از اون هستند که فکر حمله به ایران عزیز رو داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
امیرعطا
۰۸:۵۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
درود بر سلحشوران ارتش سپاه نیروی انتظامی وتمامی نظامیان کشورمان ایران
United States of America
حسین
۰۸:۳۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
خدا یاورتان ............ الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
درود بر فرزندان رشید ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۸:۲۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
امیر شما لب تر کنی ما هم جان نثار وطن می کنیم
داعش که سهل است ما صدام و هزار دام را نیز سر جا خود نشاندیم
دوستدارتان-جوان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
poya
۲۱:۳۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
با سلام وخسته نباشید خدمت تمام فرزندان و زحمت کشان ایران اسلامی صحبت من وتمامی ملت ایران این است که ما ایرانیان درپناه خداوند منان وامام عصر مهدی فاطمه وهمچنين رهبری عزیز وبزرگوارمان انشالله تمامی توطئه های مستکبران را در تمامی ممالک اسلامی خنثی نموده وتا آخرین قطره خون دست از مبارزه بر نخواهیم داشت
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز
۲۱:۲۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
عالی بود درود بر ارتشیان دلاور و قهرمان که موجب آرامش ما هستند . وجود امیر پوردستان مایه آرامش است .
آخرین اخبار