جت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری/3

خانواده‌ها مراقب کلاهبرداران باشند

سخنگوی دستگاه قضا گفت: خانواده‌ها مراقب افراد کلاهبردار باشند زیرا هیچ‌کس از طرف قوه قضاییه در خیابان یا جلوی در خانه با شما قرار نمی‌گذارد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: طی چند روز گذشته چند حکم اعدام به صورت علنی انجام شد که 2 نفر در همدان، 3 نفر در پارس و 1 نفر در قم بود این افراد جرائم متعددی داشتند سرقت مسلحانه، سرقت همراه با آزاد عده‌ای تجاوز به عنف و بعضی از آنها آدم‌ربایی می‌‌کردند.  
 
سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: فردی که در قم اعدام شد در خرید و فروش 900 کیلو تریاک دست داشت و این فرد سال‌ها فردی را به جای خود معرفی کرده بود و وی تحت تعقیب بود اما ما موضوع را متوجه شدیم و رسیدگی کردیم.  
 
معاون اول دستگاه قضا تصریح کرد: قوه قضاییه از اعدام شدن این افراد خوشحال نیست اما اگر آنها محاکمه نشوند جامعه به فساد کشیده خواهد شد.
 
دادستان اسبق کل کشور با بیان اینکه هفته پیش فردی که تحت عنوان ارتباط با دستگاه قضا افراد را اغفال می‌کرد دستگیر شد افرادی که تحت عناوین مختلف مانند قاضی، وکیل و ... خود را از طرف قوه قضاییه معرفی و با جوانان ارتباط برقرار می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تأکید کرد: خانواده‌ها مراقب این افراد کلاهبردار باشند زیرا هیچ‌کس از طرف قوه قضاییه در خیابان یا جلوی در خانه با شما قرار نمی‌گذارد این افراد هم برای خانواده‌ها مشکل ایجاد می‌کنند و هم قوه قضاییه را بدنام می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار