معاون وزیر راه و شهرسازی مشاور در تامین منابع مالی منصوب کرد

درخواست برای شناسایی محدودیت ها و موانع جذب سرمایه در پروژه های زیرساختی

معاون وزیر راه و شهرسازی در تامین منابع مالی، از وی خواست تا با شناسایی محدودیت ها و موانع جذب سرمایه در پروژه های زیرساختی و ارایه راهکارهای لازم به نهادهای ذیربط برای اصلاح یا تسهیل قوانین و آیین نامه ها به حل مشکل تامین مالی پروژه های زیرساختی کمک کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، علی نورزاد در حکمی حسین تاجیک را به عنوان مشاور مدیرعامل در تامین منابع مالی منصوب کرد.

  همچنین معاون وزیر راه و شهرسازی با انتصاب مشاور در تامین منابع مالی، از وی خواست تا با شناسایی محدودیت ها و موانع جذب سرمایه در پروژه های زیرساختی و ارایه راهکارهای لازم به نهادهای ذیربط برای اصلاح یا تسهیل قوانین و آیین نامه ها، برنامه ریزی برای جذب حداکثری سرمایه گذاری خارجی و بهبود و اصلاح روش های سرمایه گذاری برای افزایش نرخ بازده سرمایه گذاری داخلی در پروژه های زیربنایی به حل مشکل تامین مالی پروژه های زیرساختی کمک کند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در این حکم آورده است:
 
" با عنایت به دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه کسب و کار و تامین مالی به موجب این حکم به عنوان مشاور مدیرعامل در تامین منابع مالی منصوب می شوید. انتظار دارم با استفاده از ظرفیت های موجود و هماهنگی با مجموعه کارشناسان و مسئولان شرکت متبوع زمینه را برای دستیابی به اهداف ذیل محقق نمایید:
 
    برنامه ریزی جذب حداکثری سرمایه گذاری خارجی در چارچوب قوانین موجود
    هماهنگی و کمک برای شناسایی محدودیت ها و موانع جذب سرمایه در پروژه های زیرساختی و ارایه راهکارهای لازم به نهادهای ذیربط برای اصلاح یا تسهیل قوانین و آیین نامه ها.
    استاندارد سازی چارچوب قراردادهای سرمایه گذاری پروژه های زیرساختی و کارآمدتر کردن قراردادهای تامین مالی داخلی و خارجی شرکت متبوع
    بهبود و اصلاح روش های سرمایه گذاری برای افزایش نرخ بازده سرمایه گذاری داخلی در پروژه های زیربنایی
 
امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند متعال در انجام امور محوله موفق باشید.
برچسب ها: زیرساخت ، توسعه ، شناسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار