10 سال دیگر مشخص می‌شود چه کسانی پشت باند تخریب مربی ایرانی هستند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از جریانی که به زعم خودش قصد تخریب مربی ایرانی و حمایت از مربیان خارجی در فوتبال ایران را دارد گفت: 10 سال دیگر مشخص می شود چه کسانی از این باند حمایت می‌کنند. آنها با ابزارهایی که دارند دنبال تخریب ایرانی و ایرانی هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی عصر امروز دوشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال ضمن بیان این مطلب در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی گفت: ما دیدار برابر فولاد را آنالیز کردیم و این نتیجه رسیدیم که این بازی یکی از دیدارهای خوب استقلال بود که باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. فولادیها در این بازی دو موقعیت داشتند که یکی شوت از راه دور بود و یکی ضربه ایستگاهی. در حالی که تیم ما هفت موقعیت بالای 80 درصد داشت.

وی با اشاره به دیدر هفته دهم تیمش برابر ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: ذوب آهن تیم خوبی است که موقعیتش در جدول مناسب نیست. هم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و هم از کادر فنی و کادر مدیریتی قابل احترامی برخوردار است. امیدوارم زمین ورزشگاه فولادشهر اجازه دهد هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند.

امیر قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که استقلال چه زمانی به شرایط مطلوب خواهد رسید گفت: فوتبال همین است و تیم های بزرگ هم ممکن است در ابتدای فصل نتایج قابل قبولی نگیرند. به اعتقاد من استقلال هم تا اینجای فصل خوب کار کرده است. تیم ما زمانی کامل می شود که همه بازیکنان مصدوم و محروم را در اختیار داشته باشیم. تا زمانی که این مشکلات حل نشود ما استقلال واقعی نخواهیم شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال امیدی به قهرمانی در پایان لیگ چهاردهم دارد گفت: من خیلی به این تیم امیدوارم. یکبار استقلال در لیگ هشتم در رده هفدهم بود اما من توانستم این تیم را قهرمان کنم. اما امسال وضعیت ما به مراتب بهتر است و مطمئنم به راحتی می توانیم به هدفمان برسیم.

امیر قلعه نویی با اشاره به مصدومیت یعقوب کریمی در اردوی تیم امید گفت: من بازیکن سالم به این تیم تحویل دادم و حالا به من خبر داده اند که او مصدوم است. اگر بازیکن به تیم امید ندهیم می گویند عامل حذف تیم ما بودیم حالا هم که بازیکن داده ایم مصدوم تحویل ما می دهند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد حذف تیم امید از بازیهای آسیایی گفت: فوتبال همه جای جهان همین است. مگر اسپانیا و انگلیس در جام جهانی حذف نشدند. اما اینجا یک عده هستند که یک باند تشکیل داده اند. نگاهی بکنید چه بلایی سر اکبر محمدی آوردند. همان آقایانی که ادعای مسلمانی دارند حالا می گویند جام ملت ها مهم نیست.

وی در مورد وینگادا گفت: او مربی خوبی است و کارنامه خوبی دارد اما در فوتبال این اتفاقات عادی است. کشورهای دیگر هم روی فوتبال شان کار می کنند و برای آینده برنامه ریزی دارند. شما بروید از افغانستان تا آلمان را نگاه کنید ببینید کدام لیگ 50 روز تعطیل می شود. اگر حرفی بزنیم همین آقایان میکروفن بدست انتقاد می کنند. همین استرالیا که میزبان جام ملت هاست را ببینید که آیا لیگ خود را این همه تعطیل کرده است؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال انتقادات همیشگی اش از مخالفانش را انجام داد و با تکرار حرف های گذشته در مورد عملکردش در تیم ملی گفت: زمانی که من با تیم ملی در جام ملت ها حذف شدم گفتم تیمم خوب دوید اما همین آقایان انتقاد کردند که اگر قرار به دویدن بود خب دونده می بردید! اما حالا کی روش همان حرف را می زند و آقایان به به و چه چه می کنند.

امیر قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که منتقدان شما اعتقاد دارند قلعه نویی برابر مربیان خارجی در لیگ چهاردهم عملکرد خوبی نداشته است گفت: من به منصوریان هم باختم، نکند منصوریان هم چون کچل کرده خارجی محسوب می شود؟ اما اگر می خواهید عملکرد من را مقابل خارجی ها ببینید آمار 50 بازی من را برابر آنها ملاک قرار بدهید. همین حرف هاست که می گویم این باند در حال تحقیر ایران و ایرانی است. 10 سال بعد می بینید چه ارگانی پشت سر این آقایان بوده تا ایران و ایرانی را تحقیر کند.

وی افزود: مشکل ما این است که برنامه ریزی نداریم که 50 روز لیگ را تعطیل می کنیم. آنهم برای بازیهایی که در آسیا هست. ما باید به تیم های پایه رسیدگی کنیم. زمین ورزشگاه ها را هم باید استاندارد کرد.

امیر قلعه نویی در پایان به این پرسش که چرا امیرعرب روی نیمکت استقلال می نشنید گفت: این هم مشکل فوتبال ماست. اگر عرب هم روی نیمکت می نشیند حتما کارت دارد که روی نیمکت می نشیند. یعنی الان فوتبال ایران دیگر مشکلی به غیر از عرب ندارد؟ آقایان بروند مشکلات اقتصادی و فحشا و اعتیاد را حل کنند و ببینند پول نفت کجا می رود!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.