عضو هیئت مدیره اتاق تعاون ایران عنوان کرد

تجمیع سه اتاق تعاون، اصناف و بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت

تجمیع سه اتاق تعاون، اصناف و بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت در راستای تحقق اهداف بسته خروج از رکود و تدوین بودجه 94 صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سید محمد کریمی عضو هیئت مدیره اتاق تعاون در جلسه شورای هماهنگی اتاق تعاون  که با حضور اعضا و مدیران اتاق تعاون ، جمعی از تعاونگران و نماینده اتاق تعاون در اتاق تعاون مرکزی ایران برگزار شد اظهار داشت: سه اتاق تعاون، اصناف و بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت به عنوان سه تشکل قوی بخش خصوصی باید جلسات رسمی و هماهنگ با یکدیگر داشته باشند تا به آسیب شناسی مسائل و مشکلات پرداخته و از بی انسجامی بپرهیزند.

وی گفت: موضوعاتی که برای هماهنگی بین این سه تشکل به جمع بندی رسیده، موضوعات ساختاری است و از نظر ساختاری مقررشد که کارها قائم به فرد نباشد.

کریمی با اشاره به برنامه پیش رو ادامه داد: این سه بخش غیر دولتی در موضوعات مختلفی مثل برنامه 5 ساله ششم که در دست اقدام است، خروج کشور از رکود و تهیه بودجه 94 می توانند نقطه نظرات مربوط به خود را ارایه کنند.

این مقام مسئول با تآکید بر لزوم هماهنگی این سه اتاق گفت: ما در شرایطی این مسئله را مطرح می کنیم که در قانون اساسی به ترغیب بخش غیر دولتی اشاره شده و سمت گیری دولت نیز به سوی این است که تصدی گری ها به بخش غیر دولتی واگذار شود. 

کریمی تاکید کرد: سه اتاق مذکور 70-80 درصد بازار کشور را در دست دارند واز این رو نقطه نظرات نمایندگان آنها اهمیت بسیاری دارد و باید به نظرات آنها احترام گذاشته شود تا نتیجه جلسات موثر و کارگشا باشد.

عضو هیئت مدیره اتاق تعاون در پایان گفت: این سه اتاق به تنهایی نمی توانند نظرات خود را به طور موثر ارایه کنند وازاین رو باید با یکدیگر هماهنگ باشند ؛ چرا که صدای میلیون ها نفر را به کل جامعه می رسانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار