جعفر دهقان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"حانیه"سریال مناسبتی نیست/بازی در این سریال برای من یک تجربه متفاوت بود

بازیگر سینما و تلویزیون گفت:"حانیه" قصه بسیار جذابی دارد و می‌تواند بیننده را همراه خود کند و امیدوارم مانند بسیاری از سریال‌های مناسبتی قربانی نشود.

جعفر دهقان بازیگر سینما و  تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سریال 13 قسمتی حانیه برای دهه فجر، مبارزات مردم یزد قبل از انقلاب را به تصویر می‌کشد.

وی افزود: در این مجموعه نقش یک سرهنگ شهربانی را ایفا می‌کنم که علاوه بر درگیری‌های انقلاب،‌ دچار یک سری مشکلات خانوادگی می‌شود.

دهقان در ادامه گفت: این نقش با سایر نقش‌هایی که تا کنون کا رکردم بسیار متفاوت بود و ارزش تجربه کردن را داشت و به همین جهت ایفای آن را پذیرفتم.

بازیگر سریال مریم مقدس عنوان کرد:گرمای یزد درماه مرداد تا حدودی ما را اذیت می‌کرد، ‌اما آنقدر شرایط و عوامل کار خوب و یک دست بود که این گرما آن قدر به چشم نمی‌آمد ، به خصوص علی مهام تهیه کننده مجموعه که در راس کار،‌ پدرانه گروه را می‌چرخاند و در نهایت تلاش خود را می‌کرد که مشکلی پیش نیاید.

وی اظهار داشت: من حانیه را به هیچ عنوان سریال مناسبتی نمی دانم، قصه این مجموعه ، قصه بسیار جذاب و دیدنی است که می‌تواند بیننده را با درام خود همراه کند و امیدوارم مانند بسیاری از سریال‌های مناسبتی که دیده نمی‌شوند، قربانی نشود و یک زمان مناسب برای پخش آن در نظر گرفته شود.

بازیگر مختارنامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر کار من در مجموعه حانیه به پایان رسیده است و نقش‌آفرینی در تله فیلم "چتر عاشقانه" به کارگردانی نیلوفر شهیدی دربرنامه‌های من قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیگر ، سریال ، حانیه ، دهقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار