با سخنرانی دکتر فواد ایزدی ؛

فیلم"ایرانیوم" به کارگردانی رافائل شور در سومین روز جشنواره مقاومت

فواد ایزدی فردا در سومین روز جشنواره مقاومت ساعت 16:30 با موضوع فیلم مستند ایرانیوم درباره ایران هراسی و اسلام هراسی سخنرانی می کند.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم مقاومت؛ فیلم"ایرانیوم به کارگردانی یک محافظه کار خاخام اسرائیلی  همراه با نقد و تحلیل دکتر فواد ایزدی در بخش"ایران هراسی و اسلام هراسی" جشنواره بین المللی مقاومت به نمایش گذاشته می شود. نمایش این فیلم برای مخاطبان خاص است ولی اهالی رسانه می توانند از این برنامه استفاده نمایند.
 
ایرانیوم نام فیلم است، که توسط رافائل شور کارگردانی شده است. فوند کلاریون تولیدکننده مستند جهاد سوم، در جدیدترین پروژه "ایران هراسی اتمی” با تلفیق دو واژه ایران و اورانیوم، مستند "ایرانیوم” را ساخته که ایران را خطرناک‌ترین تهدید اتمی جهان معرفی کرده است. کارگردان ایرانیوم،ایران را به عنوان یک خطر هسته ای برای جامعه جهانی معرفی کرده است.
 
 بنابراین گزارش؛ شهره آغداشلو بازیگر ایرانی الاصل مقیم آمریکا که پیش از این فیلم ضد ایرانی سنگسار ثریا را در کارنامه خود داسته است، اینبار در مستند ایرانیوم، در مقام راوی قصد دارد جهان را نسبت به خطر ایران و ایرانی هشدار بدهد.
 
در این فیلم با مجموعه‌ای از افراد همچون "آر. جیمز وولسی" (R. James Woolsey) رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی(CIA)، "الیوت انجل” (Eliot Engel) نماینده دموکرات در کنگره، "مایکل لدین” (Michael Ledeen) متخصص ایران در شورای روابط خارجی، "برنارد لوئیس” (Bernard Lewis) از دانشگاه پرینستون، "سناتور جان کیل” (Jon Kyl) نماینده جمهوری‌خواهان از آریزونا، مصاحبه شده است که در هر مصاحبه هر کدام با اظهار کردن صحبت‌هایی چنین وانمود می‌کنند که ایران قصد دستیابی به سلاح هسته‌ای دارد.

 اما نکته جالب در این مصاحبه‌ها حضور تعدادی ایرانی خائن در این پروژه ایران­ هراسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار