سردار مومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بیان کرد

حذف سفرهای غیر ضروری توسط مردم/ رشد 30درصدی حجم ترافیک نسبت به هفته‌های گذشته

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک روان در مناطق درون شهر تهران گفت: از امروز ترافیک عصر گاهی زودتر شروع می‌شود که حذف سفرهای غیر ضروری توسط مردم درکنترل و کاهش ترافیک کمک بسیاری می کند.

سردار اسکندر مؤمنی رئیس پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به  وضعیت راه های کشور در روز اول مهر ماه  گفت: اگر چه تا دیروز شاهد ترافیک نیمه سنگین در جاده های کشور بودیم اما خوشبختانه امروز وضعیت جاده های برون شهری در چهار گوشه کشور روان است.

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه تصریح کرد: درمجموع وضعیت راه‌های کشور نسبت به هفته های گذشته با 30درصد افزایش ترافیک داشته است ولی نسبت به روز مشابه( روز اول مهر ماه) در سال‌های گذشته با رشد 10درصدی ترافیک رو به رو  بوده ایم.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی درون شهر تهران افزود : امروز مناطق مرکزی ، خیابان های فرعی ، و بلوارها ی شهر تهران از ترافیک روان تری نسبت به بزرگراه ها برخوردار بود ولی در مجموع  ترافیک منظم و طبیعی است .

سردار مومنی تصریح کرد:‌ پیش بینی می شود ترافیک عصرگاه امروز ، زودتر شکل بگیرد . بنابراین  شهروندان سفرهای غیرضروری  در نوبت عصرگاهی خود را حذف کنند که در کاهش حجم ترافیک بسیار کمک کننده است .

 وی در توصیه ای به مردم تاکید کرد: با توجه به ترافیک در هفته ها ی ابتدایی پاییز اگر 20 درصد از سفرهای غیر ضروری کم شود ، ترافیک قابل تحمل خواهد بود .

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به استفاده از خودروهای تک سرنشین خاطر نشان کرد: با توسعه حمل و نقل عمومی می‌توان محدودیتی برای خودروهای تک سرنشین ایجاد کرد .حمل و نقل عمومی باید دسترس باشد.

انتهای پیام /
برچسب ها: راهور ، ترافیک ، روان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار