رضائیان: جابر بهروزی عملکرد خوبی نداشت

وزنه‌بردار وزن 69 کیلوگرم در خصوص عملکرد سبک‌وزن‌ها در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون گفت: کاهش وزن سبک‌وزن‌ها قبل از برگزاری مسابقات باعث می‌شود عملکرد مطلوبی نداشته باشند.

مرتضی رضائیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قدرت وزنه برداری ایران از گذشته در سنگین وزن‌ها بوده است کاهش وزن در عملکرد سبک وزن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد.

وزنه بردار وزن 69 کیلوگرم در خصوص عملکرد جابر بهروزی در مسابقات آسیایی 2014 اینچئون گفت: جابر از نظر بدنی و تمرینات مشکلی نداشت وی حتی در تمرینات می‌توانست وزنه‌های سنگینی را بلند کند و به نظر من همین کاهش وزن 7 کیلویی در عملکردش تاثیر گذاشت بدنش عضله‌ای شده بود و همین موضوع سبب شده تا بدنش کم بیاورد.

وی ادامه داد: در این زمان 50 درصد مربی و 50 درصد ورزشکار وظیفه به عهده دارند تا به موفقیت برسند در این میان مربی خیلی خوب عمل کرد و کم کاری از خود جابر بهروزی بود.

رضائیان در مورد سایر عوامل تاثیرگذار در عملکرد جابر گفت: به شرایط و نحوه مسابقه نیز برمی‌گردد احساس می‌کنم صحنه مسابقه روی عملکرد بهروزی تاثیر گذاشته بود و استرس داشت.

وی اذعان داشت: در اردوهای قبل از برگزاری مسابقات آسیایی 2014 اینچئون من نیز حضور داشتم و به دلیل مشکل زانویی که برایم پیش آمد با تصمیم سرمربی و عدم توانایی خودم نتوانستم در مسابقات حضور پیدا کنم.

رضائیان در پایان خاطر نشان کرد: در مسابقات سبک وزنها مدال برنز را از دست دادیم و امیدواریم در سنگین وزن‌ها بتوانیم مدال طلا کسب کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهروزی ، سبک ، وزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار