تحویل 99درصد از خودروهای ثبت نام شده ایران خودرو

بیش از 99درصد از خودروهایی که در طرح فروش فوری با تحویل 5روزه گروه صنعتی ایران خودرو به فروش رسیده بود، تحویل خریداران شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از ایکو پرس، طرح فروش فوری با تحویل 5روزه گروه صنعتی ایران خودرو هفته گذشته اجرا شد که با وجود مشکلات ناشی از اختلالات اینترنتی، مورد استقبال گسترده هموطنان قرار گرفت.
 
براساس این گزارش استقبال از خودروهای عرضه شده به اندازه ای بود که ظرفیت فروش برخی از این محصولات در روزهای نخست به پایان رسید.
 
با وجود این میزان استقبال، بیش از 99درصد خودروهای ثبت نام شده در مدت زمان 5 روزه تحویل خریداران شده و مشکل اندک خودروهای باقی مانده که به دلیل نقص در مدارک خریداران، هنوز تحویل نشده اند نیز در کوتاه ترین زمان ممکن رفع خواهد شد.
 
خودروهایی که در طرح فروش فوری با تحویل 5روزه گروه صنعتی ایران خودرو عرضه شدند، به محض انجام ثبت نام، به صورت خودکار برای مشتری رزرو می شدند و اطلاع رسانی به مشتری نیز صورت می گرفت.
 
گروه صنعتی ایران خودرو بلافاصله پس از اجرای این طرح فروش فوری، عرضه محصولات خود به شکل پیش فروش ویژه مهرماه را نیز آغاز کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۳
درگيلانغرب همه به نام افرادفاميل ونزديكان صاحب نمايندگي ثبت نام وتحويل شدهركس مي خواهد بخرد بايد به صورت آزاد بره درخانه فاميلهاي حشمتي خودرو به صورت آزاد بخرد.
Iran (Islamic Republic of)
رونالدو
۰۹:۲۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
همش دروغ و کذب است ما که تا این دو سه روز هر چی تلاش کردیم نتونستیم ثبت نام کنیم . معلوم نیست این ثبت نامی ها کی هستند .
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۲۲:۳۱ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
همش دروغ بود من خودم کلی تلاش کردم ولی نتونستم ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
ما که مات مبهوت موندیم که کی وچه کسانی تونستن ثبت نام کنن
آخرین اخبار