آپارتمان یک میلیارد و هفتصد میلیون ریالی در تهران وقف حمایت از ایتام و بی سرپرستان شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهریار از ثبت چهارمین وقف جدید امسال در این شهرستان خبر داد و گفت : یک آپارتمان مسکونی به ارزش بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال در تهران وقف حمایت از ایتام و خانواده های بی سرپرست شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سید جواد موسوی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهریارگفت: وقف در واقع یکی از راه های کمک به همنوعان و افراد بی بضاعت است که از طریق بخشش قسمتی از اموال صورت می گیرد و با توجه به حضور فعال و پویای خیرین نیک اندیش و واقفان خیراندیش در کشورمان، بنابر آمار موجود بخش اعظمی از نیازهای مردم از قبیل مراکز آموزشی، درمانی، مذهبی، فرهنگی، ورزشی و... از سوی همین خیرین و واقفان تامین می شود.

وی ادامه داد: در شهرستان شهریار نیز با فرهنگسازی های صورت گرفته و برگزاری نشستهای تخصصی در زمینه سنت حسنه وقف، با استقبال چشمگیری از سوی مردم روبرو هستیم بصورتی که از ابتدای سال جاری تاکنون چهارمین وقف از سوی شهروندان صورت گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهریار از ثبت چهارمین وقف جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: در این عمل خیر، غلامرضا محمدزاده، واقف خیراندیش ششدانگ عرصه و اعیان یک دستگاه آپارتمان مسکونی به مساحت بیش از 80 متر مربع با ارزش ریالی یک میلیارد و هفتصد هزار ریال  واقع در فاز 5 شهر اندیشه ، را وقف کرد .

 موسوی تصریح کرد: واقف این موقوفه را با نیت حمایت از ایتام و خانواده های بی سرپرست در زمینه ( معیشت زندگی - تحصیلات تا دانشگاه ، هزینه های درمانی و ازدواج ) و کمک به تکمیل موجودی قرض الحسنه جهت استقرار در اماکن استیجاری بصورت بلاعوض و یا وام قرض الحسنه پس از کسر هزینه حفظ و نگهداری و بازسازی مرتبط به ملک وقف کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آپارتمان ، وقف ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار