تسهیلات میرزاده به زوج های دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی

رییس دانشگاه آزاداسلامی در جلسه ستاد ازدواج، از معاونان این دانشگاه خواست تا شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند که دانشجویان در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند از تسهیلات وام ازدواج بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاداسلامی، جلسه ستاد ازدواج دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده و اعضا برگزار شد.



در این جلسه رییس دانشگاه آزاداسلامی با تاکید بر تسهیل فرآیند دریافت وام ازدواج دانشجویی برای دانشجویان این دانشگاه، اظهار داشت: شرایط باید به گونه ای فراهم شود که دانشجویان در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند از تسهیلات وام ازدواج بهره مند شوند.

دکتر میرزاده افزود: در حال رایزنی با چند بانک هستیم تا بانکی را انتخاب کنیم که وام ازدواج را با کمترین نرخ بهره در اختیار دانشجویان قرار دهد.

وی با بیان اینکه دانشجویان نباید درگیر سیستم بروکرواسی اداری برای دریافت این وام شوند، گفت: تمامی فرآیندها از ثبت درخواست تا تایید مدارک باید به صورت الکترونیکی انجام شود تا مشکلی برای دانشجویان ایجاد نشود.

در این جلسه همچنین دکتر کاردار معاون دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی، از رایزنی با چندین بانک برای ارائه تسهیلات سبد کالا به دانشجویان متاهل خبر داد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
سلام. وام ازدواج رو کی میدن حدود دوماه ثبت نام کردیم خبری نیس
آخرین اخبار