فولادگر در نطق میان‌دستور:

مقاومت مدبرانه در مذاکرات هسته‌ای منجر به احقاق حقوق ملت خواهد شد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مواضع رئیس جمهوری در خصوص محکومیت آمریکا در حمله هوایی غیر قانونی به سوریه به بهانه مقابله با گروهک تروریستی داعش و عدم مذاکره با آمریکا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حمید‌رضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه 2 مهر در نطق میان دستور خود با اشاره به شرایط فعلی منطقه، اظهار داشت: امروزه شاهد پیروزی‌های نهضت اسلامی و مقاومت در برابر نظام سلطه هستیم و جا دارد همه مسئولان نظام خصوصا گروه مذاکره کننده که به نمایندگی از مردم مقاوم و شهید پرور این نظام اسلامی که در صحنه جنگ دیپلماتیک حضور می‌یابند را به این نکته توجه دهم  که سازش در مقابل نظام سلطه نتیجه‌ای جز وادادگی و تسلیم ندارد.
 
وی افزود: مقاومت مدبرانه و نرمش قهرمانانه در صحنه مذاکرات هسته‌ای منجر به احقاق حقوق ملت خواهد شد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مواضع رئیس جمهوری در خصوص محکومیت آمریکا در حمله هوایی غیر قانونی به سوریه به بهانه مقابله با گروهک تروریستی داعش و عدم مذاکره با آمریکا قدردانی کرد .
 
فولادگر، همچنین با اشاره به وضعیت فعلی اقتصاد کشور، گفت: در این شرایط که هنوز در شرایط رکود تورمی قرار داریم، بهترین راهکار خروج از رکود اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی می‌دانیم و طبعا لوایح و طرح‌ها و رویه دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا باشد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: لوایح و طرح‌های الحاق موادی به قانون تنظیم مقررات مالی کشور به منظور دائمی کردن برخی از احکام بودجه‌‌ای سنوات اخیر و همچنین لایحه رفع موانع تولید و طرح‌های حمایت از تولید در کمیسیون‌های مربوطه در دست بررسی است، امیدواریم نمایندگان با محک زدن آن با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مواد و تبصره‌ها را به نقد بگذارند.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش، گفت: رفع موانع سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال در سطح استان باید مورد ضرورت قرار بگیرد،  چرا که بیکاری در استان اصفهان در حال حاضر یک درصد بالاتر از نرخ متوسط بیکاری در کشور است و این مسئله  با تعریف برخوردار بودن استان سازگاری ندارد.
 
وی افزود: از طرفی دیگر سیل مهاجرت‌ها به استان  افزایش یافته  و  آمار افراد جویای کار بیشتر می شود و همچنین میزان تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی، می‌طلبد که مسئولین در سطح کلان کشور و همچنین مسئولان مربوطه در استان با حذف قانون دست و پاگیر برای برون رفت از این مشکلات تلاش فراگیر انجام دهد.

انتهای پیام/

وی افزود: در شرایط فعلی اقتصادی کشور که هنوز در شرایط رکود تورمی قرار داریم، بهترین راهکار خروج از رکود اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی می‌دانیم و طبعا لوایح و طرح‌ها و رویه دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: اکنون که بررسی لوایح و طرح‌های الحاق موادی به قانون تنظیم مقررات مالی کشور به منظور دائمی کردن برخی از احکام بودجه‌‌ای سنوات اخیر و نیز لایحه رفع موانع تولید و طرح‌های حمایت از تولید در کمیسیون‌های مربوطه در دست بررسی است، امید است نمایندگان با محک زدن آن با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مواد و تبصره‌ها را به نقد بگذارند.

فولادگر تصریح کرد: در حالی که در تعطیلات مجلس بعضی از کمیسیون‌ها و همه نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه مشغول به کار بودند، صداوسیما به جای پوشش اخبار این جلسات، متأسفانه بر تعطیل بودن مجلس تأکید می‌کند، آن هم تعطیلی که قانونی است و لازم است تا انصاف در این باره رعایت شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930702000779#sthash.22UZ3h2B.dpuf
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار