قدردانی گروه‌های تروريستی از رژيم صهيونيستی برای هدف قرار دادن جنگنده سوری

گروه‌های تروریستی در سوریه از اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن جنگده سوری قدردانی كردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبكه العالم، گروه های تروریستی در سوریه از اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن جنگده سوری قدردانی كردند و خواستار افزایش حمایت های این رژیم شدند.

در پی اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن یك فروند جنگنده سوریه و سرنگون كردن آن در حریم هوایی سوریه و نزدیك نقطه تماس مرزی اراضی اشغالی، گروه های تروریستی سوریه از این رژیم قدردانی كردند.

این جنگنده سوری در حال انجام عملیات علیه تروریستها نزدیک مناطق مرزی بود.

روزنامه صهیونیستی "معاریو در این خصوص اعلام كرد: یكی از معارضان سوریه از اسراییل به علت سرنگون كردن هواپیمای سوری قدردانی کرد."

معاریو نوشت: "این مسوول مخالفان سوری اعلام كرد که اقدام اسراییل كمك به مخالفان در ساخت آینده ای جدید بین اسراییل و سوریه به شمار می رود."

این روزنامه افزود: "این مخالف سوری ابراز امیدواری کرد كه این اقدام اسرائیل آغازی جدید در قبال سوریه باشد. ما از اسراییل به علت این اقدام قدردانی می كنیم و امیدواریم كه آغازی برای واقعیت جدید در حریم هوایی،  به ویژه در منطقه جولان و خالی شدن آن از هواپیماهای سوری باشد."

كمال اللبوانی یكی از سركرده‌های گروه موسوم به "ائتلاف( به اصطلاح)  مخالفان سوریه" در سفر به فلسطین اشغالی و مشاركت در كنفرانس سالانه هرتزلیا خواستار حمایت‌های بیشتر نظامی و لجستیكی رژیم صهیونیستی از عناصر مسلح شده بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار