گاردین: حمله هوایی آمریكا به سوریه اقدامی نگران كننده در خاورمیانه است

روزنامه انگلیسی گاردین در خصوص حمله هوایی آمریکا به مواضع تروریست‌ها به سوریه در خصوص سکوت درباره برخی مسائل نگران کننده مانند کشته شدن شهروندان در این حملات ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبكه العالم، یك روزنامه انگلیسی با اشاره به اقدام آمریكا در حمله غیرقانونی به خاك سوریه نوشت، در خصوص سکوت درباره برخی مسائل نگران کننده مانند کشته شدن شهروندان در این حملات ابراز نگرانی کرد.

 روزنامه "گاردین" با اشاره به حمله هوایی آمریكا با مشاركت 5 كشور عربی به مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه خاطرنشان کرد: حمله هوایی آمریكا به مواضع داعش در سوریه اقدامی نگران كننده با آینده ای نامشخص در خاورمیانه است.

این روزنامه نوشت: چرا نباید درباره كشته شدن شهروندان در حملات هوایی، نادیده گرفته شدن سرنوشت ربوده شدگان، احتمال حملات علیه آمریكا، نادیده گرفته شدن قوانین  بین المللی و یا تاثیر این اقدام بر درگیری ها در سوریه، نگرانی وجود داشته باشد؟

روزنامه گاردین خاطرنشان کرد: پس از آنكه شماری از نظامیان آمریكایی و مسئولان این كشور اعلام كردند كه مرزبندی بین سوریه و عراق كاملا برداشته شده است؛ این امر بی شک پیامدهایی به همراه خواهد داشت.

گاردین افزود: می توان گفت كه این حملات ناگهانی صورت گرفت، در حالی که آمریكا می تواند پیش از اقدام به حمله، آن را بررسی كند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار