سیف‌زاده:

دوپینگ آنی توسط وزنه‌برداری چینی امکان ندارد/ از دست دادن مدال طلا توسط رستمی بعید بود

رئیس هیئت وزنه‌برداری اصفهان در خصوص عملکرد وزنه‌برداری در بازی‌های آسیایی اینچئون 2014 گفت: عملکرد وزنه‌برداران خوب بود ولی انتظار بیشتری از آنها در مسابقات آسیایی داشتیم.

مرتضی سیف‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کیانوش رستمی یکی از قدرتمند‌ترین وزنه‌بردار کشورمان محسوب می‌شود و مطمئنا اگر می‌دانست حریف چینی‌اش می‌تواند رکورد او را بشکند تلاش خود را برای بالا بردن وزنه 212 کیلوگرم بیشتر می‌کرد و مدال این رکورد را از آن خود می‌کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری اصفهان در ادامه بیان کرد: شرایط برای به دست آوردن این رکورد برای او حاصل نشد و با اختلاف جزیی مدال طلا دو دستی تقدیم حریف چینی‌اش کرد.

وی درباره احتمال دوپینگ وزنه‌بردار چینی اذعان داشت: دوپینگ آنی در وزنه‌برداری امکان‌پذیر نیست چرا که مسئولان دوپنیگ پس از برگزاری مسابقات از وزنه‌بردارانی که مقام کسب نموده‌اند تست می‌گیرند.

سیف‌زاده همچنین تصریح کرد: وزنه‌بردار چینی هنرنمایی خوبی از خود نشان داد و برای ما خیلی ناراحت کننده بود که رستمی نتوانست مدال طلا را از آن خود کند و به مقام نخست برسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزنه‌بردار کشورمان در این دوره از رقابت‌های آسیایی یک مدال طلا و برنز را از دست دادند و نتوانستند دست پر به کشورمان بازگردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدال ، طلا ، رستمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار