برای ویندوزفون؛

با این برنامه تصاویر خود را حرفه‌ای ویرایش + دانلود

Photo Grid نرم افزاری است که به کاربر امکان ویرایش و ترکیب تصاویر گوناگون را می دهد. بوسیله این برنامه می توان با اعمال افکتهای مختلف تصاویر و آلبوم های زیبایی خلق کرده و میان دوستان به اشتراک گذاشت.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Photo Grid نرم افزاری است که توسط آن می توانید از عکس های خود کلاژ شگفت انگیز ایجاد کنید. رابط کاربری ساده Photo Grid و طرح های از پیش طراحی شده موجود در این برنامه، آن را به یکی از پرطرفدارترین برنامه های ساخت کلاژ برای ویندوزفون تبدیل کرده است.

yjc.ir

توسط نرم افزار Photo Grid می توانید تکه ای از عکس را بریده و بر روی عکس دیگر قرار دهید و یا می توانید اشکال کارتونی جالب را در عکس های خود قرار داده و متنی را بر روی آن ها بنویسید. همچنین می توانید از قاب های آماده برای تبدیل عکس مورد نظرتان به کارت پستال نیز استفاده نمایید و آن را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید.


yjc.ir

با نرم افزار Photo Grid شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمان ممکن با ابزارهایی عالی عکس های موجود در گالری موبایل خود را به همدیگر بچسبانید و یک عکس شبکه ای خارق العاده را بسازید و سپس در صورت تمایل افکت هایی خیره کننده و یا قاب های بسیار زیبا را به آن بیفزایید و در نهایت آن را ذخیره کنید و تجربه بهترین برنامه ساخت کلاژ را در ویندوزفون خود به ارمغان بیاورید.

yjc.ir

امکان شبکه ای کردن عکس ها آسان و راحت است، تنوع طرح بندی برای شبکه بندی عکس ها، دارای تصاویر پس زمینه، قاب ها، آلبوم ها، امکان چرخش، زوم، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی از ویژگی ها و قابلیت نرم افزار Photo Grid است.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 4.81 مگابایت
 • نسخه: 2.0.1.0
 • اجرا در: windows phone 8 ,windows phone 8 ,windows 7.5
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.