در نشست خبری مشترک با رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق؛

حیدر العبادی: دولت عراق اجازه بمباران غیرنظامیان را نخواهد داد

نخست وزیر عراق در سخنانی تاکید کرد دولت عراق اجازه بمباران غیرنظامیان را نخواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از السومریه نیوز: "حیدر العبادی" روز دوشنبه در سخنانی با تاکید بر اینکه دولت عراق اجازه بمباران غیرنظامیان در هیچ منطقه‌ای از این کشور را نخواهد داد، افزود: عراق به نیروهای زمینی بین‌المللی نیازی ندارد.

وی در جریان نشست خبری مشترک با "سید عمار حکیم" رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با بیان اینکه ما صرف نظر از طوایف و دین شهروندان مسئولیت حمایت از آنها را بر عهده داریم، اضافه کرد: من تعهد می‌دهد که از هر سرباز و تمامی شهروندان دفاع کنم و اجازه بمباران مناطق غیرنظامی را نخواهم داد.

نخست وزیر عراق گفت: کشورهای ائتلاف جهانی در جریان اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، بر احترام به حاکمیت عراق تاکید کردند و ما اطمینان‌هایی در مورد عدم اعزان نیروی زمینی به عراق دریافت کردیم.

"حیدر العبادی" تاکید کرد: عراق به نیروهای زمینی بین‌المللی نیازی ندارد به دلیل اینکه این کشور دارای شمار زیادی از سربازان و نیروهای داوطلب مردمی است که توانایی ریشه‌کن کردن گروه تروریستی داعش را دارا هستند.

وی اضافه کرد: نیروهای عراقی از پوشش هوایی کشورهای ائتلاف و همچنین حمایت لجستیکی و دریافت سلاح و تجهیزات جنگی برخوردار هستند.

انتهای پیام//



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار