سرکرده گروهک تروریستی "خراسان" از پا در آمد

سرکرده گروهک تروریستی موسوم به "خراسان" در سوریه به هلاکت رسید.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،  سرکرده گروهک موسوم به "خراسان" وابسته به القاعده در سوریه به هلاکت رسید.

یکی از اعضای گروهک خراسان در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که "علی الفضلی" معروف به "ابواسماء الکویتی" معروف به "ابواسماء الجزراوی" در حمله جنگنده های آمریکایی به سوریه، از پا در آمده است.

مسئولان آمریکایی، خراسان را گروهکی وابسته به القاعده می دانند که از جنگ در پاکستان و افغانستان، تجربه اندوخته است، و اکنون با جبهه النصره در سوریه همکاری می کند.

ژنرال "ویلیام مایول" مدیر عملیاتی ستاد مشترک ارتش آمریکا از هدف قرار گرفتن پایگاه های آموزش نظامی گروهک خراسان و کارگاه ساخت مهمات، ساختمان ارتباطات و همچنین مرکز فرماندهی و کنترل این گروهک در حمله جنگنده های آمریکایی خبر داد.

سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا اخیرا، گروهک خراسان را خطری برای امنیت ملی آمریکا اعلام کرده و آن را گروهی متشکل از عناصر قدیمی و متخصص القاعده می دانند، که برای برنامه ریزی و ساخت مواد منفجره و به کارگیری شهروندان عرب با تابعیت غربی، در سوریه فعالیت می کنند و هدفِ آن ها انجام حملاتی ضد کشورهای غربی است.


انتهای پیام/
برچسب ها: سرکرده ، گروهک ، خراسان ، هلاکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار