فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تکلیف اصولگرایان سنگین شده است/ جریان سازیِ نو از سوی اصحاب فتنه/ قطعا به جلسات "احمدی نژاد" نمی‌روم

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: برخی از اعضای منتسب به فتنه سازماندهی شده و به دنبال ظرفیت سازی در جامعه هستند.

"لطف‌الله فروزنده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به سخنرانی دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار داشت: اظهارات رئیس جمهور در سازمان ملل، نکات مثبت خوبی دربر داشت.
 
وی ادامه داد: تأکید رئیس جمهور بر حقوق هسته‌ای، نپذیرفتن زیاد‌ه‌خواهی‌های غرب، از جمله نکات مثبت سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل بود.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ارزیابی مسائل مربوط به ارتباطات را از دیگر محورهای این جلسه عنوان کرد و گفت: ما معتقدیم در وزارت ارتباطات و فضای مجازی سیاست‌گذاری‌ها باید درست باشد چرا که برای اجرایی کردن فرهنگ ایرانی اسلامی بدون فراهم کردن زیرساخت‌های لازم قادر به پیشرفت نخواهیم بود و نبود آن به فرهنگ جامعه ما که فرهنگ اسلام و دفاع مقدس است، آسیب می‌زند.   
 
فروزنده در ادامه به وحدت اصول‌گرایان و لزوم آن در این مقطع اشاره کرد و افزود: اصول‌گرایان ظرفیت‌های مناسبی برای وحدت از جمله در شورای شهر، مجلس شورای اسلامی و... دارند قاعدتا در موقعیت‌های آتی هم وحدت اصول‌گرایان باید دنبال شود چرا که برخی از اعضای منتسب به فتنه سازماندهی شده و به دنبال ظرفیت سازی در جامعه هستند و این تکلیف اصول‌گرایان را بسیار سنگین می‌کند.
 
وی اجماع و وحدت در ارودگاه اصول‌گرایی را با سه شعار بایستگی در اصول، نوع آوری در روش و ایثارگری در رفتار عملیاتی دانست وگفت: ما این اصول را دنبال می‌کنیم و آن را با سایر دوستان اصول‌گرا مطرح کرده‌ایم تأکید هم می‌کنیم که در شرایط فعلی چنین اصولی نیازمند است.   
 
فروزنده در پاسخ به این سوال که برخی اصول‌گرایان اعتقاد دارند که وحدت میان اصول‌گرایان غیرممکن است؟ یادآور شد: اگر نگاهی به استیضاح وزیر علوم و اتفاقات شورای شهر بیاندازیم به خوبی وحدت اصول‌گرایان را احساس می‌کنیم نقطه مقابل این اتفاقات انتخابات 92 بود که اصول‌گرایان در آن اختلاف داشتند.   
 
فروزنده درباره حضور خود در جلسات احمدی نژاد که در دفتر ولنجک برگزار می‌شود، تأکید کرد: شنیده‌ها از حضور من در این جلسات خطاست. من قطعا در چنین جلساتی حضور ندارم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار