عرضه پویانمایی‌های کانون در بازار فیلم گوانگجو

فیلم‌های پویانمایی (انیمیشن) تولید شده یک سال گذشته امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نهمین بازار بین‌المللی فیلم گوانگجو کره جنوبی عرضه شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویانمایی‌های «بزغاله‌های ابری اثر حمید کریمیان، «وقتی بچه ‌بودم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا، «حکایت کلاه غیبی» از فاطمه جعفری و «دزد درخت‌ها» به کارگردانی راشین خیریه از جمله آثار عرضه شده در این بازار بین‌المللی بود.

بر اساس این گزارش این بازار با حضور بیش از 400 شرکت تولید فیلم از کشورهای مختلف جهان در شهر گوانگجو کره جنوبی برپا شد و نمایندگان 15 شرکت خارجی با نماینده کانون برای خرید محصولات سینمایی مذاکراتی را انجام دادند.

هم‌چنین با توجه به این‌که بیشتر شرکت کنندگان در این بازار تهیه‌کنندگان محصولات سینمایی بودند تا توزیع کنندگان، برخی از شبکه‌های تلوزیونی کشورهای آسیایی نیز با نماینده کانون مذاکره کردند تا در صورت توافق نسبت به خرید محصولات سینمایی کانون اقدام کنند.

در عین حال نمایندگان بازارهای فیلم «هنگ‌کنگ» و ویتنام نیز به صورت رسمی از کانون برای حضور در این کشورها دعوت به عمل آوردند.

گفتنی است نهمین بازار بین‌المللی فیلم گوانگجو طی روزهای 3 تا 6 شهریور در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر گوانگجو در کشور کره جنوبی برگزار شد و کانون به عنوان تنها نماینده ایران در این رویداد حضور یافت.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.