گزارش/

فسفر سوزاندن‌های نتانیاهو، سر او را به باد خواهد داد/ دشمن احمق هم نعمتی است

معلوم نیست پیش از این سخنرانی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی چندباری را با اوباما صحبت کرده و مغز متفکر یکدیگر را روی هم گذاشته‌اند تا به این نتیجه برسند که در مورد ایران چه بگویند و ماحصل این گفتگو همانی شد که در مجمع عمومی سازمان ملل دیدیم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، بنیامین نتانیاهو این روز‌ها حال خوشی ندارد، نخست وزیر این رژیم ساختگی حرف‌هایی می‌زند که باید در سلامت عقلی وی شک کرد.


 
بنیامین نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل بار دیگر خود را بهانه‌ای برای خنده تمام جهانیان قرار داد و خشم و نگرانی خود را از قدرت جمهوری اسلامی ایران نمایان کرد.

معلوم نیست پیش از این سخنرانی چندباری را با اوباما صحبت کرده و مغز متفکر یکدیگر روی هم گذاشته‌اند تا به این نتیجه برسند که در مورد ایران چه بگویند و ماحصل این گفتگو همانی شد که در مجمع عمومی سازمان ملل دیدیم.

 

معلوم نیست این دو نفر چقدر فسفر سوزانده‌اند تا این متن را آماده کرده و بار دیگر مایه طنز برای جامعه جهانی شدند.
 
حتی رسانه‌های خارجی نیز از این اظهارات دست به دهان مانده‌اند و خندان که چه می‌گویی آقای نخست وزیر؟!! در همین راستا روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" در مقاله‌ای نوشت؛ جهانیان تمایلی به شنیدن سخنان بنیامین نتانیاهو ندارند.
 
نتانیاهو نیز در اندیشه ادامه حیات سیاسی

یدیعوت احارونوت در مقاله‌ای به قلم ایتان هابر افزود به نظر می‌رسد که تعداد بسیار اندکی (اگر نگوییم هیچ کس) عصر روز دوشنبه اشتیاق و تمایل شدیدی به شنیدن سخنان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در مجمع عمومی سازمان ملل چه از طریق تلویزیون، رادیو و یا صفحه تلفن‌های هوشمند خود نشان دادند.



به نوشته این روزنامه، در حال حاضر هیچ کس علاقه‌ای به شنیدن بیانیه‌ها و اظهارات دو طرف ندارد‌، سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چه چیز جدید دیگری باید گفته شود و پاسخ این است که در حال حاضر، هیچ چیز جدیدی مطرح نیست.

این روزنامه نوشت ‌بیش از ۱۵۰ سال است که ما بر سر یک قطعه زمین می‌جنگیم. در حالی که آن شبیه‌‌ همان آسمانی است که بالای سر رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان است، همان درختان زیتون در کوه‌های الجلیل می‌روید که در کوه‌های کرانه باختری رود اردن هم رشد می‌کند، هزاران نفر تاکنون جان باخته‌اند فقط به این علت که عده‌ای می‌خواهند در یک نقطه بر روی زمین بنشینند و زندگی کنند. در حال حاضر هیچ کس در هیچ یک از طرف درگیری نیست که تصمیم درستی بگیرد تا هر دو طرف در صلح و آرامش زندگی کنند.

اسناد دروغین آغازی برای توطئه علیه ایران

 شب گذشته تحلیلگر و پژوهشگر آمریکایی گرت پور‌تر در گفتگوی ویژه خبری گفت: جمهوری اسلامی ایران علاقه‌ای ندارد بمب اتمی بسازد احساس کردم بوی توطئه ساختگی می‌آید به همین علت وارد این موضوع شدم و فعالیت‌های پژوهشی خود را در این زمینه آغاز کردم.



پورتر افزود: علاقه دارم اهداف و دروغ‌های دولت آمریکا را برملا و عواقب آن را برای آمریکایی‌ها مشخص کنم.

وی درپاسخ به این پرسش که چرا اسم کتابش را "بحران ساختگی" گذاشته است، گفت: علت اینکه هرچه اتفاق افتاده است در دولت بوش این بود که اطلاعات و پرونده غلط درباره جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند تا نشان دهد جمهوری اسلامی ایران برنامه مخفی اتمی دارد.

پور‌تر تصریح کرد: این توطئه‌ای برمبنای اسناد دروغین بود که با هماهنگی اسرائیل انجام شد و قسمتی از سیاست انگلیس این بود که می‌خواستند با کمک اسرائیل تهدیدی را برای فلسطین و جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند.

تحلیلگر و پژوهشگر آمریکایی گفت: آژانس انرژی اتمی از سال ۲۰۰۸ سیاست خود را به آمریکا نزدیک و به طور ساختگی ایران را متهم کرد که فعالیت‌های اتمی ایران شفاف نیست.

پور‌تر با تاکید بر اینکه آژانس از سال ۲۰۰۸ عملا بازوی اجرایی آمریکا شد افزود: آمریکا آژانس را تهدید کرده بود که اگر به خواسته‌هایش عمل نکند بودجه آژانس را تامین نخواهد کرد و مبداء بسیاری از مدارک از جمله لپ تاپ و دیگر اسناد که غربی‌ها بر اساس آن‌ها ادعای انحراف برنامه اتمی ایران می‌کنند مجاهدین خلق بود و این گروه هم تحت فشار و نفوذ «موساد» است.

وی افزود: در این اسناد ادعایی تناقضات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد این اسناد جعلی است و پشت سر آن، اسرائیل قرار دارد آن‌ها از مکان‌هایی که ادعا می‌شد ایران در آنجا فعالیت غیرصلح آمیز هسته‌ای داشته است آزمایش و بازرسی کردند اما هیچ مدرکی دال بر این موضوع نیافتند.

این پژوهشگر آمریکایی گفت: موضوع سایت پارچین هم یک موضوع فریبنده است که علیه فعالیت‌های صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران مطرح شده و اسناد آن هم از طریق یک لپ تاپ به غربی‌ها ارائه شد که غیرواقعی است و آژانس بین المللی انرژی اتمی، اسامی دانشمندان ایران را منتشر کرد که این کار صحیح نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آژانس روزی اعتراف خواهد کرد که اسنادی که به این سازمان ارائه شده دروغ بوده است، گفت: آژانس به عمد قضاوت درباره اطلاعاتی را که ایران ارائه می‌کند به تعویق می‌اندازد و اینکه آیا آژانس این کار را خواهد کرد بستگی به آن دارد که آمریکا به آنچه چیزی را دیکته کند.

رژیم صهیونیستی بزرگترین دارنده بمب اتمی در خاورمیانه

در حالی که غرب، طی سال های گذشته جمهوری اسلامی ایران را به تلاش گسترده برای تولید فناوری هسته‌ای نظامی متهم می‌کند، در منطقه خاورمیانه رژیم صهیونیستی به بمب اتم دست یافته است.



"مردخای وانونو" یک صهیونیستی مراکشی تبار که از دید بسیاری از اسرائیلی‌ها، "خائن" و از دید فعالان ضد هسته‌ای، "قهرمان" محسوب می‌شود، مخفی‌ترین اسرار این رژیم را بر ملاء کرده است.

 وی که پیش‌تر در نیروگاه اتمی «دیمونا» اسرائیل به عنوان تکنسین هسته‌ای به کار اشتغال داشته، پس از تحمل ۱۸ سال زندان، به اتهام افشای جزئیات سری برنامه هسته‌ای اسرائیل‌ در سال در ۲۰۰۴ آزاد شد.

وی در سال ۱۹۸۶ در مصاحبه خود با هفته‌نامه انگلیسی "ساندی‌تایمز" اطلاعات و تصاویری محرمانه از این نیروگاه و کلاهک‌های اتمی اسرائیل را در اختیار این نشریه انگلیسی قرار داده بود.

همچنین از زمانی که رژیم صهیونیستی در دهه 1960 به بمب اتم دست یافته است این کشور هرگز وجود آن را تکذیب نکرده است و هرگز رسما به داشتن آن هم اعتراف نکرده است، به عبارتی رژیم صهیونیستی از آن زمان تاکنون سیاست ابهام را در برنامه تسلیحات هسته‌ای خود در پیش گرفته است. این سیاست با سیاست مخفی کاری تقریبا متفاوت است.

زرادخانه رژیم صهیونیستی شامل 80 کلاهک هسته‌ای است

همچنین پیش از این روزنامه هاآرتص با انتشار مقاله‌ای به وجود حداقل 80 کلاهک هسته‌ای در رژیم صهیونیستی اعتراف و نسبت به احتمال کاهش این تسلیحات ابراز نگرانی کرد.



معرکه گیری نتانیاهو با موشک‌های ایران!

نتانیاهو در حالی که ۴۰ راکت M۳۰۲ و دیگر سلاح های توقیف شده را در ساحل شهر بندری ایلات در سرزمین‌های اشغالی در کنار تریبون خود چیده بود، بار دیگر اتهامات اسراییل علیه ایران را تکرار کرد و گفت کشورهای غربی نباید از ایران درباره حل و فصل دیپلماتیک مساله هسته‌ای فریب بخورند.



ایران ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ارسال کشتی حامل اسلحه به غزه را به شدت رد کرده است و بسیاری از ناظران و رسانه‌ها حتی در اسراییل، اتهامات این رژیم در این زمینه را جو سازی علیه ایران خوانده‌اند.



رژیم صهیونیستی در حالی ایران را متهم به تلاش برای ساخت سلاح هسته‌ای می‌کند که صدها کلاهک هسته‌ای در زرادخانه خود دارد.

دلفین هسته‌ای آلمان هدیه‌ای برای رژیم صهیونیستی

این ادعا در حالی مطرح شد که چندی پس از آن نیروی دریایی رژیم صهیونیستی، یک فروند زیردریایی دلفین را از آلمان تحویل گرفت.

زیردریایی "دلفین" مجهز به پدافند موشکی میان‌برد با شعاع ۱۵۰۰ کیلومتر است و بهای آن حدود ۷۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. چهار موشک این زیردریایی قابلیت تجهیز به کلاهک هسته‌ای را نیز دارند!



پیش از این، هفته نامه آلمانی اشپیگل در این زمینه گفته بود که زیردریایی هسته‌ای دلفین، بخشی از تلاش رژیم صهیونیستی برای مواجهه با آنچه تهدید هسته‌ای ایران خواند، است.

لزوم توجه جهانیان به زرادخانه‌های تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی

گفتنی است رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان بر لزوم توجه جهانیان به زرادخانه‌های تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: من با عنوان کسی که از ابتدای شروع فعالیت‌های هسته‌ای در کشورمان تا به امروز حضور داشته‌ام کاملا سیر تحول صنعت هسته‌ای کشور را از نزدیک شاهد بوده‌ام و فعالیت هسته‌ای ایران کاملا شفاف است.

وی تأکید کرد: ناگفته پیداست که یکی از ابزارهای بدخواهان ملت بزرگ ایران برای توهم ایران هراسی ارائه تبلیغات دروغین پیرامون برنامه صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی و پیوند زدن آن با موضوعاتی مانند رقابت‌های منطقه‌ای و هلال شیعی است.

یک نکته مثبت تجاوزات رژیم صهیونیستی از زبان ظریف



وزیر امور خارجه با استناد به این تحولات تاکید کرد که زمان به سود مردم فلسطین و به ضرر دشمنان آن کشور در جریان است و این به معنی شکل گیری روند مهمی در سطح بین‌المللی در ارتباط با مسئله فلسطین است گفت: نکته مثبت این است که جوامع و دولت‌های مختلف بیش از پیش نسبت به حقانیت مردم فلسطین و ماهیت تجاوزکارانه رژیم اشغالگر قدس واقف می‌شوند.

وی به عنوان مثال در این مورد به رای مثبت بیش از دو سوم اعضای مجمع عمومی به نفع ارتقاء موقعیت فلسطین در سازمان ملل، آگاه شدن فزاینده جوامع اروپایی به سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم مذکور و حتی مخالفت رو به رشد مردم آمریکا به خصوص جوانان این کشور با این سیاست‌ها اشاره کرد.

در پایان می‌توان به نتانیاهو گوش‌زد کرد که اگر او چشم‌هایش را بسته و جنایات غزه را نمی‌بیند، در تمام مدت مردم جهان پیگیر جنایات این رژیم بودند و با سرچی ساده در اینترنت می‌توان دریافت که رژیم صهیونیستی تنها هدفش کشتار غیر نظامیان و به عبارتی نسل کشی بوده است چرا که سینه کودکان و زنان به خودی خود شکافته نمی‌شود !

حال باید گفت آقای نتانیاهو دشمن احمق هم نعمتی است...


گزارش از فاطمه نوروزی و هدیه آقاپور

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۸:۴۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
رژیم کودک کش اسراییل یک تروریست وحشی هست و صحبتهای احمقانه نتا نیاهو طبیعی هست چون هر کسی بعد از کشتن انهمه کودک بیگناه باید خودکشی میکرد ولی چون اسراییلیها وحشی هستند اصلن به اینهمه کودک کشتن اهمیتی نمیدهند،مرگ بر اسراییل جعلی و وحشی و تروریست ،بفرموده امام راحل امام خمینی اسراییل یک غده سرطانی هست و باید نابود شود،لبیک یا امام خامنه ای، مرگ بر اسراییل داعش و درود بر مقاومان فلسطین و حماس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
وقتی صحبت های نتاهیو رو شنیدم داشتم از خنده روده بر میشدم ...بهتره بدید صحبت هاش رو تو شبکه نسیم پخش کنن.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۰۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
اگه احمق نبود که بهش نتانیابو نمیگفتن
آخرین اخبار