طی پخش گزارش شب گذشته ذره بین 20:30 :

طلایی:شهرداری ساخت هتل در خیابان ولیعصر را متوقف کند

عضو شورای شهر تهران از شهرداری خواست تا ساخت هتل در محله قدیمی باغ پسیان در خیابان ولیعصر را متوقف کند.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه جلسه شورای شهر طلایی عضو شورای شهر به صدور یک مجوز برای ساخت و ساز یک هتل در خیابان ولیعصر اشاره کرد و گفت: این در حالی است که در سال 90 خیابان ولیعصر ثبت ملی شده است اما در سال 91 کمیسیون ماده پنج درخواست ساخت هتل 31 طبقه را به 17 طبقه در محله قدیمی باغ پسیان مصوب کرده است که این مصوبه نشان می‌دهد که مجوز قطع درختان این باغ را داده شده است.

وی در ادامه افزود: خیابان ولیعصر ثبت ملی است و اگر این طور باشد به محل ساخت برج‌های اداری و تجاری تبدیل می شود اگر چه این مصوبه مربوط به گذشته بوده است اما از شهرداری تهران درخواست می کنم که این کار را متوقف کنند چرا که این باغ بسیار قدیمی است.

وی در ادامه به مشکلات اهالی و کسبه خیابان 17 شهریور اشاره کردو گفت: اجرای طرح پیاده‌راه سازی از میدان امام حسین تا میدان شهدا یک کار فرهنگی است و بنده آن را قبول دارم اما اینکه منافع کسبه و افراد در محل را ضایع کنیم جایز نیست.

نائب رئیس شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: درخواست می کنم به صورت اورژانسی فکری به حال این افراد و کسبه بکنیم و کاری نکنیم که با فشارهای پی درپی مجبور شویم خیابان را باز کنیم درحالی که الان می‌توانیم با توافق کسبه و یک جابجایی مشکل را حل کنیم.

چمران، رئیس شورای شهر تهران در ادامه جلسه نیز بیان داشت: مسئله کسبه خیابان 17 شهریور بارها مطرح شده و درخواست کرده‌ایم که این موضوع حل شود.

وی در خصوص ساخت هتل در خیابان ولیعصر اظهار داشت: خیابان ولیعصر به ثبت نرسیده است چرا که اگر این طور بود هیچ عملیاتی نمی‌شود درآن انجام شود در واقع ساختمانهای ارزشمند، درختان و مسیر است که به ثبت ملی رسیده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: هتل ، شهردار ، تجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار