یهودیان امریکایی در اعتراض به سخنرانی نتانیاهو تظاهرات کردند

یهودیان در نیویورک در اعتراض به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، یهودیان در نیویورک در اعتراض به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل تظاهرات کردند و صهیونیسم را خطری برای یهودیان دانستند.

 شماری از یهودیان در نیویورک در حالی که "بنیامین نتانیاهو " نخست وزیر اسرائیل مشغول سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل بود، علیه وی تظاهرات کردند. 

تظاهرکنندگان یهودی سخنان نتانیاهو را محکوم کردند و صهیونیسم را تهدیدی واقعی برای یهودیان و یهودیت دانستند.  تظاهرکنندگان اعلام کردند یهودیان بیش از اعراب خطر گفتمان مبتنی بر تنفر را که نتانیاهو حامل آن است احساس می کنند. 

یکی از یهودیان شرکت کننده در این تظاهرات گفت: صهیونیسم آمده است تا از یهودیان بخواهد از ملت های عربی تنفر داشته باشند و این در حالیست که وقتی یهودیان در اروپا مورد ظلم و ستم قرار داشتند اعراب از آنها حمایت کردند. این فاجعه است که نتانیاهو از پشت تریبون سازمان ملل سخنرانی کند و به نمایندگی از یهودیان سخن بگوید. 

دیگر شرکت کننده در این تظاهرات گفت: یهودیان و مسلمانان با هم زندگی کرده اند و یهودیان تربیت کودکان خود را به مسلمانان واگذار می کردند و جگرگوشه‌های خود را به مسلمانان می سپردند و در سرزمین فلسطین با هم زندگی می کردند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار