مره‌صدق در نطق میان دستور:

خاورمیانه محل حکمرانی روباه پیر نیست/ سازمان ملل اندک آبروی مجامع بین‌المللی را قربانی جنون نتانیاهو نکند

نماینده کلیمیان در مجلس گفت: ایرانیان یهودی سخنان جنون‌آمیز نتانیاهم و اهانت وی به اعتقادات مردم جهان را به شدت محکوم می‌کنند و از سازمان ملل تقاضا داریم که اجازه ندهد اندک آبروی باقی مانده مجامع بین‌المللی قربانی جنون افرادی مانند وی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس در جلسه علنی امروز سه‌شنبه 8 مهر در نطق میان دستور خود گفت: اطمینان کامل دارم که ملت خداجوی ایران با پیروی از اوامر مقام معظم رهبری و در پرتو چهارچوب نظام اسلامی و همچنین با پایمردی به قانون اساسی که میثاق ملی ماست می‌تواند بر همه توطئه‌ها و دشمنی‌‌ها غلبه کند.

وی ادامه داد: ملت ایران هر روز گام‌های استواتری در بزرگراه‌های کمال و سعادت برمی‌دارد و دراین راه هیچ واهمه‌ای از طوفان‌ استکبار و صهیونیست ندارد.

مره صدق تأکید کرد: اتحاد یکدلانه مردم ایران نه تنها باعث دلسردی دشمن نمی‌شود بلکه شعله‌های امید را در درون پاک نیت‌های آنان روشن کرده و چه بسا ملت‌هایی با پیروی از حرکت تاریخی و انقلابی ایران گام در مقابله با استکبار و حرکت سعادت گذاشتند.

وی اضافه کرد: ملت ایران تا زمانی که به اوامر مقام معظم رهبری توجه کند هیچ باکی از دشمنان نخواهد داشت.

نماینده کلیمیان در مجلس با اشاره به آغاز 5 هزار و هفتصد و هفتاد و پنچمین سال تقویم یهودی اظهار داشت: در این ایام که نبوت حضرت آدم مبنای آن است یهودیان آزاده با نیایش به درگاه خداوند آرزوی سالی سرشار از موفقیت را برای ملت ایران می‌کنند و به پاس سلامت وجود مقام معظم رهبری به پیشنهاد دارالشهر مرکز کلیمیان و انجمن‌های ما در سراسر کشور در روز پنج شنبه برای سلامتی و طول عمر نور دو چشمان ملت ایران دست به دعا برمی‌دارد و اطمینان داریم که خداوند عنایت خود را به ملت ایران با طول عمر مقام معظم رهبری به  جهانیان ثابت خواهد کرد

مره صدق در بخش دیگری از سخنانش از مواضع ضد استکباری و انسانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل تشکر کرد و گفت: بار دیگر به جهانیان به ویژه استکبار و اسرائیل اشغال‌گر و همچنین عروسک‌های خیمه‌ شب‌بازی حاکمیت زر و زور مانند دیوید کامرون اعلام می‌کنم که ملت موحد ایران راه سربلندی و استقلال را انتخاب کرده و اگرچه تاکنون هزینه‌های بسیاری را پرداخته، ذره‌ای در این راه پا پس نخواهد کشید.

این نماینده مجلس تأکید کرد: یاوه سراهای عناصر کج فهمی مانند نخست وزیر انگلیس ذره ای خلل در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد. کامرون باید بداند امروز زمانه‌ای نیست که روباه پیر استکبار بتواند در خاورمیانه و خلیج فارس حکمفرمایی کند.

مره صدق تصریح کرد: خون خشک شده امیرکبیر بر دیوار حمام فین کاشان،‌ خون‌های ریخته شده در کودتاهای ناجوانمردانه آمریکایی و انگلیسی 28 مرداد، خون شهدای 15 خرداد و انقلاب الهی ایران در سال 57 و خون موحدان دفاع مقدس امروزه نهال سربلندی ایران را چنان آبیاری کرده به درختی تنومند تبدیل شده که هیچ وقعی به عرضه استکباری نمی‌نهند.  

این نماینده مجلس با مورد خطاب قرار دادن کامرون گفت: به نخست وزیر انگلیس توصیه می‌کنم که تمام تلاش خود را متوجه حل مشکلات داخلی بریتانیا بنماید گویا وی از یاد برده است که چند روز پیش بخش قابل توجهی از مردم اسکاتلند می‌خواستند سرنوشت خود را از سرنوشت بقایای استعمار پیر جدا کنند.

مره صدق تأکید کرد:‌ حافظه تاریخی مردم خاورمیانه به درستی به یاد داردکه چه کسانی با مسلح کردن خرابکاران و افراطیون در سوریه نطفه ایجاد داعش را بارور کردند و اکنون خود ادعای مبارزه با آن را دارند.

وی ادامه داد: همه می‌دانیم رشد گروه‌های افراطی نتیجه مستقیم دخالت‌ها و حمایت های استکبار پیر و جوان و ایادی آنان در خاورمیانه است.

وی افزود: اگرچه کامرون ادعای مبارزه با تروریسم را دارد به وی پیشنهاد می‌کنم که هر چه سریع‌تر از منطقه خارج شده و سرنوشت ملت‌های منطقه را به خودشان واگذار کند.

مره صدق اضافه کرد: خوشبختانه روز گذشته مجمع عمومی سازمان ملل به علت فقدان قوانین حقوقی عادلانه و انسانی به محل یاوه سراهای هتاکانه و وقیحانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

نماینده کلیمیان در مجلس تأکید کرد: این جنایتکار شناخته شده با طرح دروغ‌هایی خنده‌دار قصد پوشاندن حقایق را دارد و دروغ‌های بسیار بزرگ وی یادآور تئوری‌های تبلیغاتی ارتش نازی و حکومت استالیسم است.

وی در واکنش به اظهارات بی‌اساس نتانیاهو گفت: گفتار وی توهینی به سازمان ملل محسوب می‌شود وگرنه این جنایتکار سال‌هاست برای مردم آزاد دنیا فاقد ارزش و اعتبار بوده و رسوایی وی از حد آگاهی‌ها هم گذشته است.

مره صدق تأکید کرد: نتانیاهو قصد دارد با طرح ادعاهای بی‌اساس ارتش اشغالگر اسرائیل را تعطیل کرده و قادر به درک نیست که هیچ انسان آزاده ای کوچک‌ترین ذره‌ای انصاف داشته باشد و فریب وی را نخواهد خورد.

نماینده کلیمیان در مجلس تصریح کرد: ایرانیان یهودی سخنان جنون‌آمیز این جنایتکار جنگی و اهانت وی به اعتقادات مردم جهان که در تلاش در جهت دروغ‌گویی و تفرقه افکنی است را به شدت محکوم می‌کنند و از سازمان ملل تقاضا داریم که اجازه ندهد اندک آبروی باقی مانده مجامع بین‌المللی قربانی جنون افرادی مانند وی شود.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد:
جا دارد از تلاش دولت تدبیر و امید در حل مشکلات اقلیت‌های دینی و از حمایت رئیس مجلس در این خصوص قدردانی کنم و لازم می‌دانم با تبریک مجدد سال تو عبری به تمام موحدان راستین جهان به ویژه موکلانم برای مقام معظم رهبری طول عمر را آرزو دارم. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930708000530#sthash.99yrSHyw.dpuf
جا دارد از تلاش دولت تدبیر و امید در حل مشکلات اقلیت‌های دینی و از حمایت رئیس مجلس در این خصوص قدردانی کنم و لازم می‌دانم با تبریک مجدد سال تو عبری به تمام موحدان راستین جهان به ویژه موکلانم برای مقام معظم رهبری طول عمر را آرزو دارم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار