با حکم رئیس قوه قضاییه؛

حجت‌الاسلام اشراقی به عنوان معاون قضائی دیوان در امور هیات عمومی منصوب شد

با تودیع حجت‌الاسلام والمسلمین مبشری معاون قضائی دیوان در امور هیات عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین اشراقی به جای وی معرفی و آغاز به کار کرد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در جلسه روز گذشته هیات عمومی دیوان، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری ضمن تجلیل از جناب آقای مبشری، از زحمات وی در طول مدت خدمت به عنوان معاون این نهاد قضایی قدردانی کرد.

رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه شکر نعمت، موجب زیاد شدن آن خواهد شد و یکی ارزشمند‌ترین نعمات در زندگی نیز داشتن رفیق خوب و صمیمی است، به سابقه دوستی خود با حجت‌الاسلام مبشری اشاره کرد و گفت: سابقه آشنایی میان ما به پیش از انقلاب باز می‌گردد و از سال ۱۳۶۰ هم که وارد دستگاه قضایی شدیم، در مقاطع مختلف با ایشان همکار بوده‌ام.

وی افزود: آقای مبشری طی ۵ سالی که به عنوان معاون دیوان عدالت اداری مشغول به خدمت بودند، هرآنچه را که در توان داشتند، در طبق اخلاص گذاشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری ضمن آرزوی توفیق برای آقای مبشری اظهار امیدواری کرد، دستگاه قضائی بتواند از تجربیات ارزشمند ایشان در جایگاه جدید بهره‌مند شود.

در ادامه رئیس دیوان عدالت اداری با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه مبنی بر انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین اشراقی به عنوان معاون قضائی دیوان گفت: آقای اشراقی ورقه تاریخی دیوان و شخصی هستند که با توجه به سابقه دیرینه همکاریشان در این نهاد قضایی نسبت به بسیاری از مسایل اشراف دارند.

وی افزود: از اینکه آقای اشراقی قبول مسئولیت کردند تا به عنوان معاون در دیوان فعالیت خود را پی‌گیری کنند، قدردانی می‌کنم.

در این جلسه همچنین حجت‌الاسلام مبشری طی سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از همکاران خود گفت: از محضر همه همکاران عزیز و قضاتی که با تلاش شبانه‌روزی خود در کار گره گشایی از مشکلات مردم هستند و مانند آن‌ها را کمتر دیده‌ام، تشکر می‌کنم و کمال قدردانی را دارم.

شایان ذکر است، حجت‌الاسلام مبشری، به عنوان مستشار دیوان عالی کشور منصوب شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار