تروریست‌ها از کجا می‌آیند؟

چنانچه آل سعود، قطر، امارات، اردن، اسرائیل، ترکیه، فرانسه، انگلیس، آمریکا و تونس، ارتباطی با تروریسمی که سوریه و عراق را مورد هجوم قرار داده اند، ندارند، پس تروریست ها از کجا می آیند؟

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "الثوره"؛ دولت های حامی تروریسم در سوریه و عراق و به طور کلی جهان، برای رد ارتباط خود با آن، از طریق اجتماع بین المللی در سازمان ملل متحد، از یکدیگر پیشی می گیرند و دستاویزشان این است که در معرض تروریسم قرار دارند و با آن مبارزه می‌کنند.

سوال مهمی در اینجا مطرح است که چنانچه آل سعود، قطر، امارات، اردن، اسرائیل، ترکیه، فرانسه، انگلیس، آمریکا و تونس، ارتباطی با تروریسمی که سوریه و عراق را مورد هجوم قرار داده اند، ندارند، پس تروریست ها از کجا می آیند؟

چه کسی از این تروریست ها حمایت می کند و برای تحقق اهداف، منافع و کینه توزی های خود از آنان استفاده می کند؟ این تروریست ها چگونه از سراسر دنیا، اعم از فرانسه، انگلیس، آمریکا و آلمان، خودشان را به این مناطق رسانده اند؟ آیا این فرآیند، از طریق ترکیه، کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، اردن و اسرائیل صورت نمی گیرد؟ یا اینکه این ها از آسمان ها آمده اند؟!

همچنین، اگر دولت های خلیج فارس و در صدر آن، آل سعود با تروریسم مبارزه می کنند، پس چرا با ذخایر مالی خود از آنها حمایت می کنند و تروریست ها را در این مناطق پخش می کنند؟!!

طبیعتا، اظهارات مسوولان این دولت ها که با رهبری تروریسم آمریکایی مرتبط اند، بسیار مضحک است و هیچ کس آن را باور ندارد؛ چراکه تلاش این دولت ها برای طفره رفتن از مسوولیت خود، به این معناست که برخی طرف ها هستند که از تروریسم حمایت می‌کنند و این اظهارات، چیزی جز گزافه گویی نیست.

حمایت غرب و دولت های خلیج فارس از تروریسم، پنهانی نیست و روشی است که آمریکا در بیشتر مناطق جهان برای تحقق منافع خود در پیش گرفته و این دولت در سوریه به همین خاطر از تروریسم حمایت می کند و روزانه اظهاراتی از جانب مسوولان آن در این خصوص منتشر می شود و اصطلاح " مخالفان میانه رو"، مهم ترین عنوان برای تداوم آمریکا و وابستگان آن در حمایت از تروریسم در سوریه و عراق است.

از آنجایی که دولت های حامی تروریسم، بر گروهی مشابه القاعده، یعنی داعش که از همه جهت، از جانب ترکیه و دولت های خلیج، تحت اشراف آمریکا تغذیه می شود، تمرکز دارند، این سوال مطرح می شود که چه کسی این گزافه گویی ها که از جانب آل سعود، ترکیه و آمریکا پیرامون عدم حمایت از این گروه تروریستی منتشر می شود را باور می‌کند؟!!


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار