رییس اداره سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری منطقه4 خبر داد ،‌

ساخت اولین پارک آبی سرپوشیده پایتخت

رییس اداره سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری منطقه4 از ساخت اولین پارک آبی سرپوشیده تهران در بوستان پلیس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد آراسته ضمن اعلام این خبر بیان داشت: پارک آبی پلیس از سال 88 و از طریق تملک و تخریب املاک تصرفی اطراف پروژه تامین فضا کرد و نهایتا در سال91 قرارداد آن ابلاغ شد، البته برای حفظ درختان بوستان پلیس و فضای سبز اطراف مجموعه ، مساحت پیش بینی شده را تا 10هزار مترمربع کاهش دادیم.

آراسته با بیان اینکه 12 رستوران به سبک راه چوبی دراین مجموعه تعبیه شده است ، افزود: پارک آبی پلیس کاملا سرپوشیده بوده و به همراه استخر و سالن ورزشی برای کلیه اقشارعلاقمند تا دوسال آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.

وی به حفظ حریم میراث فرهنگی و تاریخی «عمارت ارباب هرمز»، واقع در ضلع جنوبی پارک پلیس اشاره کرد و گفت: در طراحی مجموعه پارک آبی پلیس مناسب سازی هایی در ساخت مجموعه و در محدوده عمارت تاریخی ارباب هرمز صورت گرفته است تا حریم این اثرتاریخی به مخاطره نیفتد.

رییس اداره سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی منطقه4 ادامه داد: پارک آبی پلیس اولین پارک آبی سرپوشیده شهرتهران خواهد بود که موقعیت مکانی مناسب آن موجب سهولت دسترسی و استفاده شهروندان از مجموعه خواهد شد.

آراسته در پایان اظهارداشت: احداث زمین تنیس و بازطراحی زمین والیبال استاندارد بوستان تولد ، با همکاری شورایاری محله لویزان و با بهره گیری از توان بخش خصوصی نیز تا 3ماه آینده تکمیل می گردد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار