26 طرح آموزشی سلامت و سالمندان در تهران قدیم اجرا می شود

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 12 از اجرای 26 طرح آموزشی سلامت و سالمندان در این منطقه خبر داد.

 زویا‌ جانب اللهی مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: اجرای 26 طرح آموزشی سلامت و سالمندان در محلات 13 گانه منطقه 12 همزمان با فرارسیدن هفته سالمندان در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته سالمندان روز سه شنبه و چهارشنبه 8 و 9 مهر‌ماه سال 93 در محلات 13 گانه منطقه 12 به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان به ویژه سالمندان در دست اجرا است.
 
جانب اللهی اظهار داشت در این طرح 26 طرح دوره و کارگاه آموزشی پیرامون موضوع‌های سلامت و سالمندان خانه‌های سلامت، امامزادگان، مساجد، مرکز کار آفرینی ماندگار- حسینیه‌ها و محلات 13 گانه منطقه 12 برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای 26 طرح آموزشی سلامت و سالمندان در محلات 13 گانه منطقه 12 برگزاری دوره‌ها و کارگاه های آموزشی پیشگیری از دیابت سالمندان عوارض فشار خون در سالمندان پیشگیری از بیماری‌های دوران سالمندی، راه های پیشگیری از پوکی استخوان د ر سالمندان شیوه  زندگی سالم در دوران سالمندی بررسی مشکلات خواب در سالمندان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
جانب اللهی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه های آموزشی سالمندان و زندگی اجتماعی مصرف دارو در سالمندی آموزش نحوه صحیح از دارو راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری فشار خون در دوران سالمندی آشنایی با بیماری های سالمندی شناخت سرطان‌های شایع در دوران سالمندی راه‌های مقابله با افسردگی در دوران سالمندی راه های پیشگیری از بیماری های استخوانی در سالمندان آلزایمر و اهمیت آن در دوره سالمندی، سالمندان وابسته به خود، سلامت و سالمندی ، سالمندان و سبک زندگی سالم توانمند‌سازی سالمندان حمایت‌های قانونی از سالمندان راه های شاد زیستی و تفکر مثبت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/     
برچسب ها: سالمند ، شهروند ، مسجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار