آلگماینر:

انزوای روزافزون رژیم صهیونیستی

پایگاه اینترنتی روزنامه آلگماینر نوشت: مقامات اسرائیلی خود را در جهان تنها می‌بینند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی روزنامه آلگماینر در مقاله‌ای به قلم "دیوید بِندر" نوشت: آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه اسرائیل گفت: ما فقط به خودمان متکی هستیم. وی افزود: از سال 1948 میلادی به این طرف، هیچ نیروی خارجی از اسرائیل حمایت نکرده است. ما همهی با تهدیدها به تنهایی روبرو شده‌ایم. ما هیچ انتظار یا درخواستی از جهان نداریم. 

این پایگاه اینترنتی همچنین از بدبینی آویگدور لیبرمن درباره شانس دستیابی به توافق هسته‌ای شش قدرت جهانی با ایران خبر داد. لیبرمن به همتایان بین‌المللی خود در این خصوص گفت: نباید به ایران اجازه داده شود برنامه هسته‌ای خود را پیگیری کند.
  
وزارت امور خارجه اسرائیل اعلام کرد: لیبرمن روز یکشنبه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، با وزرای امور خارجه کانادا، جمهوری چک، یونان، اتریش و رواندا دیدار و گفتگو کرد. 

این منبع افزود: لیبرمن پیش از این نیز در اوایل ماه جاری میلادی، در گفتگو با شبکه 2 تلویزیون اسرائیل هشدار داده بود که اسرائیل باید خودش به تنهایی به آن رسیدگی کند. 

لیبرمن در نیویورک نیز گفت: من نسبت به احتمال دستیابی به توافقنامه‌ای معقول (با ایران) بدبین هستم. 

لیبرمن همچنین از اظهارات محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، علیه اسرائیل در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل انتقاد کرد و گفت: ایراد این سخنرانی، محمود عباس را با هرگونه تلاش برای دستیابی به توافق میان اسرائیل و فلسطینیان بی‌ربط کرد. 

بنیامین نتانیاهو، رییس کابینه اسرائیل، نیز در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل خود از همین اظهارات محمود عباس برضد اسرائیل، انتقاد کرده بود.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار