آقاجری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حذف زیرمیزی پزشکان را از آمدن به ماهشهر منصرف کرد/بیماران هندیجانی در انتظار تجهیزات پزشکی

نماینده مردم بندر امام، ماهشهر و هندیجان با تقدیر از عملکرد وزارت بهداشت و درمان برای مقابله با پدیده زیرمیزی گفت: مقابله با پدیده زیرمیزی باعث شده بسیاری از پزشکان به بهانه اینکه تعرفه‌ها بسیار کم است دیگر به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر و این بیمارستان با کمبود پزشکان متخصص مواجه شده است.

"حبیب آقاجری" نماینده مردم بندر امام، ماهشهر و هندیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه متاسفانه کمبودهای بسیاری در زمینه بهداشت و درمان در شهرستان‌های حوزه انتخابیه من وجود دارد، گفت: تنها بیمارستان هندیجان، ساختمانی است که فقط نام بیمارستان را یدک می‌کشد و امکانات و تجهیزات پزشکی آن حتی برای یک جراحی ساده کافی نیست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: پیگیری‌هایی بسیاری تاکنون انجام شده اما هیچ پزشکی به بیمارستان این شهرستان نمی‌آید، متاسفانه حتی هیچ پزشک ماهشهری و هندیجانی‌الاصلی هم که در شهرهای دیگر مستقر شده‌اند حاضر نیستند به این بیمارستان بیایند و ما هم نمی‌توانیم آن‌ها را به زور وادار به آمدن کنیم.

وی در ادامه افزود: بهانه مسئولان برای مجهز نکردن این بیمارستان نبود پزشک جراح است در صورتی که اگر مسئولان بیمارستان هندیجان را تجهیز کنند پزشک جراح را می‌توان سرانجام راضی کرد تا به این بیمارستان بیاید البته این مشکلات را با وزیر بهداشت نیز در میان گذاشته‌ایم اما تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

آقاجری گفت:۱۶ تیر ۹۳ مادر بارداری در بیمارستان ماهشهر به دلیل سهل‌انگاری یکی از پزشکان بیمارستان "حاج‌معرفی" فوت کرد که‌ همان زمان  پزشک خاطی‌‌ از بیمارستان اخراج شد و اکنون نیز پرونده آن در نظام پزشکی اهواز در حال پیگیری است و منتظر صدور رای از سوی آنان هستیم.

نماینده مردم بندر امام، ماهشهر و هندیجان با اشاره به اینکه شهرستان ماهشهر حدود ۳۲۰ هزار نفر جمعیت دارد اما بیمارستان این شهر جمعیت ۶۰۰ هزار نفری را خدمات‌رسانی می‌کند، بیان داشت: بیمارستان تامین اجتماعی 96 تختخوابی ماهشهر نیز به دلیل کمبود کادر پزشکی اکنون تنها ۳۳ تختخواب آن فعال است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: بیمارستان حاج معرفی به دست یک خیر ماهشهری مقیم کویت به منظور زایشگاه احداث شد اما بعدا به دلیل نبود بیمارستان تبدیل به بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی شد البته دولت ۳ سال پیش احداث یک بیمارستان را در این شهر شروع کرد که قرار بود وزارت راه و شهرسازی آن را تکمیل کند اما به دلیل اختصاص بودجه اندک تاکنون تنها شمع‌کوبی آن انجام شده است.

آقاجری با تقدیر از عملکرد وزارت بهداشت و درمان برای مقابله با پدیده زیرمیزی خاطرنشان کرد: مقابله با پدیده زیرمیزی باعث شده تا بسیاری از پزشکان به بهانه اینکه تعرفه‌ها بسیار کم است دیگر به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر نیایند در نتیجه این بیمارستان‌ با کمبود پزشکان متخصص مواجه شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار