داور بین‌المللی مسابقات شمشیربازی:

داوران مسابقات آسیایی اینچئون با هوشیاری و انصاف قضاوت می‌کنند/ من تنها داور ایرانی مسابقات شمشیربازی در اینچئون بودم

علیرضا وصالی در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا اینچئون گفت: داوران مسابقات آسیایی به ویژه در رشته شمشیربازی با هوشیاری و انصاف قضاوت کردند.

علیرضا وصالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من معتقد هستم تمام داوران مسابقات آسیایی اینچئون با هوشیاری و دور از هرگونه تعصب و جانبداری قضاوت کردند و در این رقابت‌ها مشکلی از بابت داوری ندیدم.
 
داور بین‌المللی مسابقات شمشیربازی ادامه داد: من در این رقابت‌ها به عنوان تنها داور ایرانی قضاوت مسابقات را انجام می‌دادم پیش از این حسین صدیقی در گوانگژو و علیرضا پورسلیمان به عنوان داور به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام می‌شدند.

وصالی تصریح کرد: من 3بازی فینال را قضاوت کردم قانونی در کنفدراسیون آسیا به تصویب رسیده که هیچ داور آسیایی حق قضاوت بازی‌ها را ندارد و داور تنها باید از اروپا انتخاب شود خوشبختانه من در این رقابت‌ها حضور یافتم و توانستم به خوبی قضاوت بازی‌ها را بر عهده بگیرم.

وی خاطرنشان کرد: میزبانی کره‌ای‌ها بسیار خوب بود، تمام بازی‌ها به موقع برگزار می شد مسابقات بدون تاخیر و مشکلی انجام می‌شد و در صورت اعتراض بازیکنان بازی با ویدئو بررسی می‌شد و من از نحوه برگزاری بازی‌ها رضایت دارم.

انتهای‌ پیام/

برچسب ها: داوران ، شمشیربازی ، وصالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار