نوبخت اعلام کرد:

تعهدات دولت در قبال خیرین مدرسه ساز عملیاتی می شود

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: تعهدات دولت در خصوص خیرین مدرسه ساز عملیاتی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدباقر نوبخت در دیدار با روسا و مسئولان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مجمع تهران با قدرانی از عملکرد خیرین مدرسه ساز بر عملیاتی شدن تعهدات دولت در قبال خیرین تأکید کرد، اظهارکرد: از هم اکنون در بودجه سال 94 به مسئله مدرسه سازی و تأمین نیازهای خیرین مدرسه توجه ویژه خواهیم کرد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با بیان اینکه پروژه هایی که امسال می تواند به اتمام برسد را معرفی کنید، تصریح کرد: مدارس نیمه تمامی که قابلیت آن را دارند که امسال به اتمام برسند را با توجه به پیشرفت فیزیکی لیست کرده و به ما ارائه دهید تا دولت در آن بخش سرمایه گذاری کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت قول می دهد صد در صد اعتبارات معین شده به مدرسه سازی را پرداخت کند. 

نوبخت با تأکید بر اینکه مدرسه سازی و تعلیم و تربیت بر عهده دولت است اظهار کرد: حضور خیرین می تواند موجبات توسعه مدرسه سازی در کشور شود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اذعان کرد: خداوند در سوره های انفاق و آل عمران می فرماید که ما مؤمنان را در مواجهه با مشکلات و کفار به کمک فرشتگان یاری می دهیم، شما در واقع همان فرشتگانی هستید که خداوند وعده داده است.
 
وی با بیان اینکه دیدار با خیرین مدرسه متفاوت از تمامی جلساتی است، عنوان کرد: نیازی نیست که من شما را وصف کنم اما وظیفه خود می دانم قدردان زحمات شما باشم.


انتهای پیام/

برچسب ها: خیرین ، مدرسه ساز ، تعهدات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار