آتش نشانان شمال تهران تجلیل شدند

شهردار منطقه 3 به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی از خدمات آتش نشانان قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سلیمانی با حضور در 7  مرکز آتش نشانی محدوده منطقه با تبریک روز ملی آتش نشانی و ایمنی با اهداء لوح سپاس از خدمات ارزنده آتش نشانان شمال تهران قدردانی کرد.

شهردار منطقه 3 در این آیین گفت: فرا رسیدن هفتم مهر ماه روز شکوهمند ایمنی و آتش نشانی را مغتنم شمرده و از زحمات و تلاش های مجدانه و شبانه روزی مسوولین امور ایمنی و آتش نشانی و همکاران فداکار، آنها که جان خود را در طبق اخلاص می گذارند تا به دیگران زندگی دوباره ببخشند قدردانی می کنم.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی از نیروی جوانی و توانمندی بالایی برخوردارند و تعامل خوبی با مدیریت شهری در هنگام بروز سوانح دارند.

 محمودی مسوول امور ایمنی ایستگاه 89  آتش نشانی نیز در این آیین با قدردانی از حضور شهردار منطقه 3 در جمع صمیمی همکاران آتش نشانی و ایمنی، امداد رسانی در مواقع بروز حوادث و سوانح در محدوده منطقه را از جمله خدمات ارزشمند واحد آتش نشانی عنوان کرد.

در آیین تجلیل از آتش نشانان منطقه مهدی امانی رییس حراست، امیر ساریخانی مشاور شهردار در امور ایثارگران، مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی و جمعی دیگر از مدیران منطقه 3 نیز حضور داشتند.  
 
دیدار شهردار منطقه3 از خانواده شهیدان بهرامی و فوزی

شهردار منطقه 3 همزمان با ایام هفته دفاع مقدس با خانواده شهیدان بابک بهرامی و مصطفی فوزی دیدار کرد.

 سلیمانی در دیدار با خانواده شهیدان بابک بهرامی و مصطفی فوزی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا از وظایف شهرداری است و خوشبختانه این امر مهم در چند سال اخیر به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی خانواده شهدای 8 سال دفاع مقدس را سرمایه‌های ارزشمند کشور دانست و افزود: باید همیشه قدردان والدین شهدا به خاطر تربیت فرزندانی که از جانشان در راه دفاع از کشور و ناموس خود گذشتند، باشیم و تمامی تلاش خود را برای رفع نیازهایشان به کار بگیریم.


انتهای پیام/
برچسب ها: آتش نشان ، تجلیل ، هفتم مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار