خادم: به خاطر تغییرات رخ داده به پرسپولیسی‌ها تذکر دادیم/ از انتخاب مدیرعامل پرسپولیس بی‌خبرم

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تغییرات رخ داده در پرسپولیس مناسب نبود و ما این موضوع را به پرسپولیسی‌ها تذکر دادیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امیررضا خادم در خصوص وضعیت باشگاه ابومسلم مشهد گفت: همان‌طور که وظیفه ما است که از استقلال و پرسپولیس حمایت کنیم، این وظیفه را هم داریم که از ابومسلم هم حمایت کنیم و من به عنوان یک مشهدی وظیفه خودم می‌دانم تا قدیمی‌ترین تیم فوتبال شرق کشور را حمایت کنم.

وی ادامه داد: ابومسلم نماد ورزش خراسان است و به هر قیمتی که هست باید این نماد حفظ شود. ما در کشورمان تیم‌های زیادی همچون استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، ملوان و ابومسلم را داریم که از دل خیابان و از دل مردم ساخته شده‌اند و اگر این تیم‌ها نباشند فوتبال هیچ جذابیتی ندارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از سال 82 پرونده فعالیت باشگاه ابومسلم باطل شده و اجازه فعالیت نداشته است.  حالا اینکه چطور در این 10 سال این باشگاه بدون پروانه فعالیت می‌کرده که این جای سوالات بسیاری دارد و فکر می‌کنم بسیاری از بدهی‌های تیم هم به دلیل همین مشکلات ایجاد شده است.

خادم در ادامه افزود: در فصل قبل که ابومسلم به لیگ دسته دوم سقوط کرد و بدهی زیادی بالا آورد سعی کردیم از طریق مسائل حقوقی مشکلات به وجود آمده را رفع کنیم و حتی با شخص محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان هم در این رابطه جلسه‌هایی برگزار کردیم اما بدهی‌های ابومسلم بسیار زیاد بود و کسی هم حاضر نمی‌شد که مسئولیت آن را برعهده بگیرد.

پیشکسوت ورزش کشورمان اظهار داشت: به همین خاطر ابومسلم قطعا نمی‌توانست در لیگ دسته دوم حضور پیدا کند و باید امتیازش از بین می‌رفت اما با پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و با هماهنگی‌هایی که با سازمان لیگ داشتیم تلاش  کردیم تا این امتیاز را در استان خراسان رضوی حفظ کنیم و ابومسلم جدید را در قالب جدید و با مدیریتی جدید و با اخذ مجوزهای جدید و البته ضمانت‌های قوی و با اضافه کردن عنوان‌های دیگری به نام آن این تیم را امسال با نام نسل ابومسلم در رقابت‌ها شرکت می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش هم عضو هیات مدیره ابومسلم هست یا نه تصریح کرد: من عضو هیات مدیره نیستم اما هر تلاشی بتوانم انجام می‌دهم تا بتوانیم همچون استقلال و پرسپولیس وضعیت تیم را سرو سامان دهیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش موضع قاطعی درباره تحولات پرسپولیس اتخاذ نکرده ادامه داد: این کار انجام شده اما موضوع پرسپولیس یک تصمیم مدیریتی بود اما نحوه انجام آن مناسب نبود و ما این را به پرسپولیسی‌ها تذکر دادیم و بارها هم به منتقدانمان گفتیم هرجا بخواهند آمادگی داریم تا رو در رو درباره مشکلات صحبت کنیم به هر حال رسانه‌ها نظرات مختلفی دارند و من حاضرم در مورد تصمیماتی که قبلا درباره تغییرات در پرسپولیس گرفته شده بود صحبت کنم.

خادم در پایان در مورد اینکه آیا در انتخاب مدیرعامل پرسپولیس وزارت ورزش نقشی دارد یا نه تصریح کرد: از تصمیم هیات مدیره پرسپولیس برای انتخاب مدیرعامل خبری ندارم و اگر هم قرار باشد اتفاقی بیفتاد در هیات مدیره این تیم تصمیم‌گیری خواهد شد و من باید بگویم حتی از گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس بی‌اطلاعم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار