برای ویندوزفون؛

واقعی‌ترین ماشین سواری را با Need for Racing تجربه کنید + دانلود

در بازی Need for Racing باید تمام مهارت های رانندگی خود را به کار گیرید و در بیش از ۱۰ حالت مسابقه ای مختلف و پنج فصل حرفه ای با بیش از ۱۵ ماشین برتر دنیا شرکت کنید و تا بتوانید عنوان قهرمانی را به دست آورید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Need for Racing یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوزفون از دنیای واقعی است. این بازی توسط شرکت اکتان ساخته و طراحی شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی، گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد.

yjc.ir

Need for Racing بازی است با گرافیک بسیار عالی که دارای 10 مد بازی و 15 مرحله مختلف است. در این بازی به یک راننده ی تمام عیار تبدیل شوید! موتور ماشین خود را گرم کنید و آماده ی چیزی فراتر از یک مسابقه ی معمولی شوید. یک مبارزه! در این بازی باید تمام مهارت های رانندگی خود را به کار بگیرید و در بیش از ۱۰ حالت مسابقه ای مختلف و چندین فصل حرفه ای با بیش از ۱۵ ماشین برتر دنیا شرکت کنید و باید بتوانید عنوان قهرمانی را به دست آورید. شما می‌توانید با دقت و سرعت عمل خود بقیه ی رقیب های خود را از خط مسابقه خارج کنید. و با رکورد بهتر و پول بیشتر قهرمان شوید.

yjc.ir

پنج فصل مسابقه با ماشین های مختلف، وجود 15 اتومبیل حرفه ای، قابلیت خرید ماشین های جدید، وجود حالت حرفه ای، آیتم های مختلف برای سفارشی سازی، گرافیک بسیار بالا، 10 مرحله بازی سخت و نفس گیر، جلوه واقعی مکانیک خودرو، انتخاب خودرو های روز و سرعتی دنیا از ویژگی ها و قابلیت های بازی پر طرفدار  Need for Racing می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 46.44 مگابایت
 • نسخه: 1.0.0.0
 • اجرا در: windows phone 8 ,windows phone 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار