سمنان؛

انهدام شرکت بزرگ هرمی در سمنان و دستگیری هشت عضو آن

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از شناسایی و دستگیری هر هشت عضو ارشد و غیربومی یک شرکت کلاهبرداری هرمی خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، سرهنگ سیدموسی حسینی با اشاره به فعالیت گسترده شرکتهای هرمی در سطح شهرستان سمنان گفت: در تحقیقات محسوس و نامحسوس پلیس، محل فعالیت یکی از این شرکت های هرمی که منزلی مسکونی واقع در یکی از محلات سمنان بود شناسایی و هماهنگی لازم با مرجع قضایی انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: با عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران انتظامی که در ساعات خلوت بعد از ظهر و زمان فعالیت این شرکت هرمی اجرا شد 8 نفر از لیدرها و اعضاء فعال این شرکت دستگیر شدند.
حسینی افزود: در بازدید از مخفگیاه افراد دستگیر شده اسناد و مدارک بسیاری از ترکیب اعضاء شرکت و دریافت‌های مالی آنان کشف شد.
وی با بیان این که افراد دستگیر شده غیربومی و از دیگر استان‌های کشور بودند گردش مالی این شرکت هرمی را تاکنون بالغ بر 300 میلیون ریال عنوان و تاکید کرد: تحقیقات پلیس تا شناسایی کامل اعضاء به ویژه سرشاخه‌های هرم ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: متهمان پس از معرفی به دادسرا تحویل زندان شدند.
سرهنگ سید موسی حسینی به شهروندان به ویژه جوانان توصیه کرد: با وعده‌های پوچ و خیالی افراد ناشناس در دام آنان نیفتند و به محض اطلاع از فعالیت اینگونه شرکت‌ها مراتب را بی‌درنگ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند./ش/ن
برچسب ها: انهدام ، شرکت هرمی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
درود